Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä Driving Force

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nasse

New Member
Paljon on ollut keskustelua siitä, mikä on paras ratti. Logitechin Driving Force taitaisi olla valintani, mutta onko joku nähnyt sitä jossain kaupassa pääkaupunkiseudulla vielä myytävän?

Sitähän löytyy melkeen joka kaupasta missä myydään jotain ps2 rompetta. Kannattaa käydä esim. Gigantissa.

Ja vinkkinä Driving forcen ostajalle voisin sanoa, että myyjä luultavasti tyrkyttää sulle vuoden takuuta, mutta paketissakin lukee jo "takuu 2 vuotta", joten mainitseppa asiasta ja jos ei mainitseminen auta niin kerro vielä, että ohjekirjassa nimenomaan sanotaan, että jälleenmyyjä ei saa muuttaa takuu ehtoja.

Konsolinetissä Driving Force maksaa 89. Tämän halvemmalla en ole sitä missään nähnyt. Hyvä ratti, suosittelen! :D

www.konsolinet.fi

Tilauksen saa noutaa joistakin paikoista pääkaupunkiseudulla. Jos ostat muualta, tuo takuuhomma kannattaa varmistaa samalla. Lienee yleinen käytäntö, että kauppiaat mainostavat vuoden takuuta, mutta kun valmistaja takaa kaksi vuotta, pätee se valmistajan ilmoittama.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arnold
Jos ostat muualta, tuo takuuhomma kannattaa varmistaa samalla. Lienee yleinen käytäntö, että kauppiaat mainostavat vuoden takuuta, mutta kun valmistaja takaa kaksi vuotta, pätee se valmistajan ilmoittama.

Minun mielestä se 2 vuoden takuu on voimassa varmistamattakin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Minun mielestä se 2 vuoden takuu on voimassa varmistamattakin.

Joo, voimassa on, mutta itse ainakin haluan, että myyjätkin tietävät sen ja näin vältetään tilanteita, joissa ratti hajoaa takuuaikana ja ostaja ei tiedä takuun voimassaoloa.

Ylös Bottom