Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä DVD-hylly?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nallet
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nallet

New Member
Elikkäs mistä saisi toimivan ratkaisun DVD-hyllyksi?

Koska itselläni ne on tällä hetkellä kirjahyllyssä ja kieltämättä ratkaisu ei ole mikään maailman toimivin tuossa meidän kirjahyllyssä.

Mistäs saisi tilattua / käytyä ostamassa hyvän dvd-hyllyn? Ja paljonkos semmoselle hyllylle tulee hintaa?

Tosiaa ongelma on toi kasvava DVD/Peli kokoelma ja johonkin ne pitäisi saada tukittua pois tuosta kauhesta kirjahyllystä. :)

Vastaus: Mistä DVD-hylly?

No kuinkas monelle DVD:lle se hylly tulee?

Sotkasta saa ainakin jo ihan sellaisia muutaman kymmenen DVD:n hyllyjä, mutta jos enemmän tilaa kaipaat, niin tähän mahtuukin jo n. 680.
Kannattaa käydä katsomassa myös Ikeasta ja muista huonekalukaupoista, mutta itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että itse rakentamalla saa parhaan mahdollisen lopputuloksen. Ja hintakin jää isommissakin hyllyissä vain johonkin kymmenen ja kahdenkymmenen euron tietämille. Tämäkin riippuu tosin hyllyn osien ja viimeistlyn laadusta.

No herra mun jee, tuossa on jo kieltämättä hiukan massiivisempi laitos.

Mutta alkuun itselleni kyllä kelpaisi semmoinen missä olisi noin sadalle tilaa, tietysti sinne jäisi paljon tilaa mutta minkäs teet, kokoelma kasvaa ja tursuaa koko ajan. :)

Ja tottahan se on jos itse rakentaa niin saa juuri sellaisen kun haluaa mutta... Aina se ikuinen mutta, hiukan vaikeaa löytää tiloja kerrostalo asunnossa missä tehdä. Koska nyt ei välttämättä tahtos sitä pölyä / sahanpuruja hommista mitä tulee. Luonnollisesti olen myös täydellinen tunari puutöissä ;)

Eli tyydyn ostamaan jonkun :)

EDIT #1: Ja kiitoksia tuosta urlista, taisin löytää juuri sen mitä tarvitsen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voin hyvällä omatunnolla suositella Boltzin hyllyjä. Helposti modifoitavissa ja tilaa löytyy. Boltz.com

Huono puoli noissa on kyllä hinta, mutta ovat sen arvoisia. Tällä hetkellä itselläni on tuo MM-252x3-malli, mutta tilaa alkaa uhkaavasti loppua siitä kesken, joten ei kun uutta tilaukseen vain.

Hmm tuleekos mitää veroja paketille jos ylittää tietyn summan kun tilaa jonkun hyllykön ulkomailta? Miten tässä tapauksessa menee nuo verot / lisäkustannukset kun tilaa tavaraa ulkomailta.

Itselleni on aika selvänä nuo pelien ja DVD:tä koskevat verotukset kun ulkomailta tilaa mutta entäs tosiaa huonekalujen kanssa?

nallet sanoi:
Itselleni on aika selvänä nuo pelien ja DVD:tä koskevat verotukset kun ulkomailta tilaa mutta entäs tosiaa huonekalujen kanssa?

Eiköhän tuossa puhuta hyvin pitkälti samasta lainsäädännöstä eli EU-aluella ei tullia, muualla sitten jo onkin.

Ylös Bottom