Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä mikrofonikuuloke-yhdistelmä liveen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kasvain
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kasvain

New Member
Ostin XBoxin bundlen missä tuli mukana 2kk ilmaista peliaikaa, mikrofonikuuloke olisi kiva saada. Joudunko ostamaan starter kitin?

Jos joudun ostamaan Starter kitin niin miten saan 12kk peliajan lisättyä liveen?

Onnistuuko toi siten, että jos ostaa pelin, jossa on 2kk aikaa, niin ottaa ensin Starter Kitistä kuulokkeet ja 2kk jälkeen vasta starter kitin vuoden peliajan käyttöön ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sonixx
Onnistuuko toi siten, että jos ostaa pelin, jossa on 2kk aikaa, niin ottaa ensin Starter Kitistä kuulokkeet ja 2kk jälkeen vasta starter kitin vuoden peliajan käyttöön ?

Jep, näin kannattaa tehdä.

Vieläkun joku kertoisi mihin starter kitin mukana tuleva peliaikakoodi syötetään kun olen jo luonout itselle gamertagin ja maksutiedot

Saako noita kuulokehärdellejä erillisinä jostain?
Jotta saisikaverille omansa kunpelataan splitscreenillä livessä. Vai onnistuuko kahden mikki-kuulokevirityksen yhtäaikainen käyttö samalta koneelta edes?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Saako noita kuulokehärdellejä erillisinä jostain?
Jotta saisikaverille omansa kunpelataan splitscreenillä livessä. Vai onnistuuko kahden mikki-kuulokevirityksen yhtäaikainen käyttö samalta koneelta edes?

Saahan noita. Nimikkeenä "XBox Live Communicator". Hintatietoa tuolta: www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=17470

Edit: Nyt pitäisi myös linkin toimia

Viimeksi muokannut moderaattori:
ei ole mitään väliä vaikka syöttäisit molemmat koodit peräjälkeen..
(kaksikuukautta tosin ensin) vuoden "ilmainen" peli aika alkaa vasta sitten kun 2kk on kulunut loppuun (itse olen tehnyt näin)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kasvain
Vieläkun joku kertoisi mihin starter kitin mukana tuleva peliaikakoodi syötetään kun olen jo luonout itselle gamertagin ja maksutiedot

No et voi lisätä sitä aikaa joten sun pitää tehdä uusi Xbox Live account.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
No et voi lisätä sitä aikaa joten sun pitää tehdä uusi Xbox Live account.
ei pidä paikansa. sä menet "account management" kohtaan ja sieltä "subscription" ja sitten viellä "modify" ja syötät koodin

live kuulokehässäkkä

Kyseisen kuulokeen saa ainakin rainbow six pelin mukana. Keskustan Anttilassa näitä rainbow+kuuloke paketteja ainakin oli ja hinta oli varsin kohtuullinen n. 69,90. muistaakseni. Jossain näin myös että pelkkää kuuloketta (alkuperäistä) myytävän 40 eur hintaan, joten kuuöloketta tarvitsevalle on paketti fiksu ostos. Onkohan noita paljonkin olemassa? Voi meinaan loppua käsistä kun on hyvä tarjous....

Re: live kuulokehässäkkä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryan_
Kyseisen kuulokeen saa ainakin rainbow six pelin mukana. Keskustan Anttilassa näitä rainbow+kuuloke paketteja ainakin oli ja hinta oli varsin kohtuullinen n. 69,90. muistaakseni. Jossain näin myös että pelkkää kuuloketta (alkuperäistä) myytävän 40 eur hintaan, joten kuuöloketta tarvitsevalle on paketti fiksu ostos. Onkohan noita paljonkin olemassa? Voi meinaan loppua käsistä kun on hyvä tarjous....

Ei saa Xboxin omaa headsettiä, mutta hieman erilaisen Rainbow Six 3-headsetin jossa ei voi säätää äänenvoimakkuutta mutta se on säädetty parhaimmalle tasolle. Itse ostin tuon paketin ja nyt on kaksi headsettiä.

Ylös Bottom