Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä vanhempia UK Xbox-magazineja ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vision73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

vision73

New Member
Ostin tänään ensimmäisen numeroni Official UK Xbox magazine:stä, numeron 05.

Lehti on mielestäni loistava ja dvd:llä on mukavasti videoita & demoja.

Toki aivan naurettavan kallis mutta silti ...

... haluaisin ostaa nuo vanhemmat numerot 1-4.

Laitoin kyselyn tuonne site:lle josko heillä olisi varastossa vanhempia numeroita mutta eivät ole vielä toistaiseksi vastanneet.

Tietääkö kukaan saisiko pääkaupunki-seudulta vanhempia numeroita joko uutena tai käytettynä ?

Tokihan divarit kävi mielessä mutta se olisi aikamoista hakuammuntaa & aikaa vievää puuhaa ottaen huomioon pääkaupunkiseudun laajuuden sekä tarjonnan.

Toki jos jollakulla on "varmaa" tietoa divarista jossa on nähnyt lähiaikoina vanhempia numeroita niin ottaisin mielelläni tuon tiedon vastaan.

Tietääkö joku mitä demoja on levyissä, 1-4 ?

... jos joku haluaa myydä numeroita 1-4 niin tarjotkaa ?

Lehtien sekä dvd-levyjen pitää olla ehdottomasti virheettömässä kunnossa.

Ostetaan numerot 1 - 4 Official UK Xbox magazine:stä.

Lehdet sekä DVD:t pitää olla moitteettomassa kunnossa.

Tarjoa !!!

- V i s i o n -

\o/

Huuto.net:ssä on myynnissä 1, 5 ja 6 lehdet, jos nyt en aivan väärin kattonut.

http://www.huuto.net/fi/cats/pelixbpel.php3

siellä alhaalla sivua:

Demolevy Xboxille (Issue 1)

Demolevy Xboxille (Issue 5)

Demolevy Xboxille (Issue 6)

taisi siellä olla enemmänkin noita, mutta on jo varmaan myyty.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan vision73

Tietääkö joku mitä demoja on levyissä, 1-4 ?

Levyssä 4 (jonka itse omistan) on ainakin Halo, RalliSport Challenge, Crash, Deadly Skies, F1 2002 ja MotoGP.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kiitos poijat vastauksistanne.

Morfeus & Arcane, ei teitä kiinnostaisi noita lehtiä & levyjä myydä ?

- V i s i o n -

PS, itselläni on numerot 5-6 ...

Visuri,

Enpä taida alkaa myymään sitä. On siinä kummiskin ihan mielenkiintoista luettavaa, ja RalliSport Challengeakin on ollut ihan kiva pelata. Eli sori vaan, en myy. Mutta mutta, mä löysin ton 04 -lehden viel joku 3 viikkoo sitten Maxista, et kaipa niitä vanhempiakin viel jostain saa.. Toivottavasti :)

Ostin lehteni Espoon Leppävaaran Maxista. Saattaa kyllä olla, ettei siellä enää ole niitä vanhempia lehtiä...

Mulla on 2 kilomeetteriä sinne ja 2 kilomeetteriä PC SuperStoreen. Että aika lähellä on hyvät kaupat. Huono puoli on se, kun SuperStoressa on niin huono valikoima ja isot hinnat. Yks peli 75 euroo, ja siellä ei ollut PoWia tai Enclavea vieläkään!!!

Juu-u. Asuisinpa jonku tosi hyvän pc kaupan lähellä. PC SuperStoressa on kyllä hyvä palvelu, mutta uutuus pelit eivät ilmesty oikeeseen aikaan, ja hinnatkin on vähän liikaa...

No niin,
nyt tuli luisteltua eestaas Leppiksen Maxille.

Harmin paikka vaan että lehtihyllystä löytyi ainoastaan uusin numero.

Harmi... Kai se 04 oli sillon uusin kun minä sen ostin. Harmi että teit turhan lenkin. Yritäppä jostain saada ne numerot mitä haluat, minä en kumminkaan taida alkaa niitä myymään (sori vaan).

Ei hätiä mitiä,
täytyy vain jatkaa noiden numeroiden etsimistä.

Saisin numerot 3-4 suoraan kustantajalta hintaan 7.5£ / kpl postikuluineen mutta tuo vaatisi luottokortin jota minulla ei valitettavasti ole.

Ajattelin muuten tuon lehden tilata, tulee huomattavasti halvemmaksi tilata UK:sta kuin ostaa irtonumeroina täältä. Vuosi / 13 lehteä tulisi maksamaan 79.95£ eli 6,15£ / kpl.

Ylös Bottom