Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä vga-kaapeli 360:lle Suomesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jimi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jimi

New Member
Boksi on sitten tulossa tällä viikolla, ainoa pikku juttu on että telkkaria ei ole.. :D
Aikaisemmalla boksilla olen pelaillut vga-boksin kautta ja kyllä tähän uuteenkin pitää mokoma saada, kun on ihan virallisesti tuki sille. Onko siis kukaan nähnyt missään Suomen pelikaupoissa vga-kaapelia Xbox 360:lle?

Vastaus: Mistä vga-kaapeli 360:lle Suomesta?

GNT:lle kaapelia tulossa ilmeisesti 20.12., ellei viivästyksiä tapahdu (jälleen).

Joytechin VGA-kaapelia saa Verkkokauppa.comista 2-4 viikon toimitusajalla :rolleyes: ....

Itse löysin eilen ihan sattumalta Espoosta ison omenan on offista :)
Kyl on huomattava ero tohon piuhaan mikä mukana tuli

ps. Sinne jäi vielä yksi ;)

No.. nolottaa... kauan etsin samaaa kaapelia, tilasin, en saanut.. olin jurrissa... Mutta!! Nyt kaikille teille kenellä ei ole VGA piuhaa vielä, menkää (kaupunki keskeistä) makkraratalon anttilaan, siellä ei ole mitään X360 lisävarusteita näytillä, mutta jos osaa pyytää, niin jopa vga piuhan kanssa pääsee pois. Jurrista tekstiä, mutta, ah, niiiiiin hyvää kuvaaa... Kity Anttila rocks tuff ass!!

Nyt kun jouluna tuli rahaa sopivasti että saan itse konsolin hommattua niin tarvisi tietää hieman tästä vga kaapelista.

Elikkä näytöstäni lähtee vain yksi ihan perus vga kaapeli joka ei ole millääntavalla irroitettavissa (Urosliitin luonnollisesti)

Ja kun olen kuvia nähnyt tämän xboxin vga kaapelista näyttää sekin erittäin paljon urosliitännäiseltä joten miten tämän kytkeminen näyttööni onnistuu?

spoR- sanoi:
Nyt kun jouluna tuli rahaa sopivasti että saan itse konsolin hommattua niin tarvisi tietää hieman tästä vga kaapelista.

Elikkä näytöstäni lähtee vain yksi ihan perus vga kaapeli joka ei ole millääntavalla irroitettavissa (Urosliitin luonnollisesti)

Ja kun olen kuvia nähnyt tämän xboxin vga kaapelista näyttää sekin erittäin paljon urosliitännäiseltä joten miten tämän kytkeminen näyttööni onnistuu?

Osta esim paikallisesta elektroniikka-alan liikkeestä tämäntapainen (naaras-naaras) mötikkä.

Itse itselleni vastaten: Tampereelta ainakin Anttilasta löytyy xbox360:n vga-kaapeleita.

Ylös Bottom