Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä voi ostaa asian X ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Peck4

Active Member
En tiedä oliko tälläistä jo ennestään olemassa, joten jos näin on, niin yhdistäkää.
Tarkoituksena kuitenkin udella muilta apua asian X löytämiseksi, tässä tapauksessa haluan infoa kunnollisen potkulaudan löytämiseksi.

Elikkäs kesä tulee ja pitäisi saada miesenergiaa kuluttava kulkukapine. Tässä tapauksessa potkulauta, kun fillarin renkaat itseltäni on puhkottu aivan liian monta kertaa ja taloyhtiössä ei pyörävarastoa ole.

Mallia:

monster-kickboard-scooter.jpg

Olen noita nuppiohjattavia kokeillut etsiä, mutta ei oikein ota löytyäkseen suomesta.
Amazonissa löytyy, mutta speksit on hyvin vähissä; tärkeimpänä painoraja, kun itse en mikään pikkupoika ole.

Jos joku voisi asiassa auttaa niin olisi mucho bueno. Hintaluokka mielellään max 150€.

Potkulaudasta tuli mieleen, et onko niitä jossain myynnissä "isommillekin" miehille. Joskus muistan lukeneeni jostain 90kg painorajasta moiselle vekottimella, mut eihän se suomalaista miestä kestä jolla elintasokumpu on päässyt venähtämään liian isoksi.

Vastaus: Mistä voi ostaa asian X ?

Suoranaisesti ei liity tähän aiheeseen, mutta teen ehdotuksen erilaisesta liikkumamuodosta. Olkaapa hyvät! :D

Olen kokeillut moista ja pakko sanoa, etten tykännyt yhtään tuosta pepun heiluttamisesta :D

Potkulaudasta tuli mieleen, et onko niitä jossain myynnissä "isommillekin" miehille. Joskus muistan lukeneeni jostain 90kg painorajasta moiselle vekottimella, mut eihän se suomalaista miestä kestä jolla elintasokumpu on päässyt venähtämään liian isoksi.

120kiloon asti olen näitä nähnyt, mutta harvakseltaan.

Ylös Bottom