Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
tebboo sanoi:No Suomessa nehän tulee myytiin vasta 8.12 Wiin myötä ja niitä saa aika monista pelikaupoista...Siis 8.12 mutta tässä playeronen:http://www.playerone.fi/index.cgi?page=wii_gear&num=7
Tämä on kyllä Nintendon oma...
Minä kuulin, että menisi tammikuulle.Linkitys sanoi:Konsolinet tosiaan ilmoitteli että komponentti tulee maahantuojalle 22.12., ja siinä on todella pieni ikkuna ennen kuin maahantuoja (AMO ilmeisesti?) sulkee puljunsa jouluksi. Eli pienellä tuurilla voi juuri ennen joulua saada.
nothing sanoi:Play-asiaa olisin suositellut, mutta näkyypi olevan sieltäkin loppu toistaiseksi.
Slash80 sanoi:Tilasin ennakkoon Play-asiasta ja mulle tuli viesti että sais 21.12:sta.
Ei toimi. Lukee ohjekirjassakin. Liitin on melko saman näköinen, mutta ei identtinen.Taneli sanoi:Näin kaapeleihin liittyen kysyisin, että toimiiko GameCuben RGB-kaapeli Wiin kanssa, eli onko konsoliin menevä liitin sama kuin Cuben. En haluaisi ostaa uutta johtoa kun maksoi 30e.
Orin sanoi:Kuka oikeasti on edes nähnyt Zeldaa pelattavan komposhitillä? Itse en ole, mutta tuskin se nyt aivan mahdottoman rumalta näyttää. Olisi silti aika hullua jättää joulun kovin hitti pelaamatta siksi, ettei ole oikeaa kaapelia. Toisaalta rahaa menee jo nyt aivan tarpeeksi koneeseen ja oheishärpäkkeisiin, joten oikeastaan ihan hyvä, ettei tuota kaapelia tarvitse heti ostaa.
Orin sanoi:Toisaalta rahaa menee jo nyt aivan tarpeeksi koneeseen ja oheishärpäkkeisiin, joten oikeastaan ihan hyvä, ettei tuota kaapelia tarvitse heti ostaa.
Minä. Näyttää LCD-televisiolla täysin paskalta. Grafiikka menee ihan mössöksi, värit ovat sameita ja osa väreistä väreilee.Orin sanoi:Kuka oikeasti on edes nähnyt Zeldaa pelattavan komposhitillä? Itse en ole, mutta tuskin se nyt aivan mahdottoman rumalta näyttää. Olisi silti aika hullua jättää joulun kovin hitti pelaamatta siksi, ettei ole oikeaa kaapelia. Toisaalta rahaa menee jo nyt aivan tarpeeksi koneeseen ja oheishärpäkkeisiin, joten oikeastaan ihan hyvä, ettei tuota kaapelia tarvitse heti ostaa.