Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Minäkin olen Saksan Amazonista tavaraa tilannut paljonkin ja postikulut (5-10/paketti) ei ole olleet pahat. Varsinkin, jos tilaukseen sisällyttää 4-8 peliä kerralla (~1.5/peli lisähintaa).

Ei muuta kuin VISA vinkumaan.

-=Pacdam=-
 
Ainakin Suomenojan Musta Pörssi-maailmassa on hyvin halvat pelit, alkaen 55. SSBM oli 60 ja myynnissä päivää ennen julkaisua, ISS oli muistaakseni 59 . Ehkä sama hinnoittelu on myös muissa Musta Pörssi-maailmoissa.
 
saksan tilaukset

Pacdam,
kuinka kauan tilauksiesi kesti Amazonista tulla? entä paljonko postimaksu on jos tilaa yhden pelin (SSBM :) ) ?
 
www.amazon.de

Sellainen pikku juttu, että ainakin RS 2: RL, jonka sain Saksasta on kokonaan Saksan kielinen.

Pari tuntia naurettuani saan siihen suhtauduttua ihan asiallisesti ja useimmat saksankieliset äänet on ihan ok. Tässä auttaa, ettei niitä vertaa elokuvien ääniin, joita en ole koskaan saksaksi kuullut.

Kannattaa siis kuitenkin varoa - ei niissä mitään varoitusta siitä kielestä ole, koska se saitti on Saksalaisille tarkoitettu.

--
Pirkka
"Der Macht ist start mit diesem!"
 
Gigantista.

No. PC Super Store vaihtoi pelejä 59,90:n. Ilmoitin asiasta Giganttiin ja sain SSBM:n 50:llä... lupailivat G:llä laskea hinnat johonkin 55:n kieppeille. Sillai.

Sama stoori muuten kävi itse konsolin kanssa, kun huomasin, että G pyytää 215 ja PCSS 199, ilmoitin G:lle ja sain oman GC:ni 185:llä. Kohta saa Gigantista GC:n alle 199:llä.

Soronnoo.
 
Kuopion Game Zone vai mikä olikaan niin siellä on kaikki cube pelit 59 ja ohjain 39
 
Mustassa pörssissä oli ssbm. 68, mutta kun menin sanomaan että superstoresta saa 59:llä,
niin myivät sen heti 59:llä, eli näissäkin tinkaus näyttää kannattavan.
 
Suosittelen kaikille PC-Superstorea, tilasin sieltä just Cuben(199), muistikortin(14,90) ja Star Wars: Rogue Leaderin(59,90).:)
Siellä on kaikki Cuben pelit 59,90, ja postikulutkin on kohdallaan. Ja voi tietysti maksaa jokaisen pankin verkkomaksulla. :D

http://www.pcsuperstore.fi/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nyt kun Nintendo on vihdoin siirtynyt hieman halvempien medioiden kuin karttien käyttäjäksi, olisi kiva yllätys, jos vuoden parin päästä Nintendokin alkaisi julkaisemaan Sonyn kaltaisesti "platinium" sarjaa tms. Eli vanhoja pelejä halpaan hintaan. Käsittääkseni NES, SNES ja N64 ei koskaa nähnyt mitään halpasarjoja, johtuen juuri pelikarttien hirvittävästä tuotantohinnasta? Vai onko kyseessä Nintendon julkaisupolitiikka?
 
Kaikkein mahtavinta olisi jos Nintendo julkaisisi vanhoja NES-, SNES- ja N64-pelejä GC:lle.
Ocarina of Timen cube-remakestahan on ollut jotain puhetta.

Yksi ehdotus olisi Mario-levy jolta löytyisivät Super Mario 64, Mario Kart 64, Mario Party 1-3, Paper Mario, Mario Golf sekä Mario Tennis.
Jos ne nyt mahtuvat yhdelle optimal discille.
 
halppis sarjat

Jos en nyt ihan väärin muista niin eikö N64:llä ollut joku sellainen halppis sarja johon kuului mm. Bond - Golden eye ja Mario Kart?
minun mielestä ne oli jossain hopeassa kotelossa ja hinta oli jotain 199mk, vai muistanko väärin?:confused:
 
Re: halppis sarjat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuhoK
Jos en nyt ihan väärin muista niin eikö N64:llä ollut joku sellainen halppis sarja johon kuului mm. Bond - Golden eye ja Mario Kart?
minun mielestä ne oli jossain hopeassa kotelossa ja hinta oli jotain 199mk, vai muistanko väärin?:confused:
Itsellänikin on tuollainen muistikuva.
 
Hmm, eikös Nintendo jossain yhteydessä jo keväällä ilmoittanut alkavansa tulevaisuudessa julkaisemaan juuri platinum-sarjaa vastaavaa halpissarjaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Kaikkein mahtavinta olisi jos Nintendo julkaisisi vanhoja NES-, SNES- ja N64-pelejä GC:lle.
Ocarina of Timen cube-remakestahan on ollut jotain puhetta.

Yksi ehdotus olisi Mario-levy jolta löytyisivät Super Mario 64, Mario Kart 64, Mario Party 1-3, Paper Mario, Mario Golf sekä Mario Tennis.
Jos ne nyt mahtuvat yhdelle optimal discille.

Joo,tuotahan olen itsekin jahkaillut.Vanhoja klassikkoja olisi kiva pelata ilman että tarvitsisi repiä vanhoja konsoleita kaapista.Zelda pelejä olisi erittäin kivaa pelata juuri tällälailla.Jes!:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Kaikkein mahtavinta olisi jos Nintendo julkaisisi vanhoja NES-, SNES- ja N64-pelejä GC:lle.
Ocarina of Timen cube-remakestahan on ollut jotain puhetta.

Yksi ehdotus olisi Mario-levy jolta löytyisivät Super Mario 64, Mario Kart 64, Mario Party 1-3, Paper Mario, Mario Golf sekä Mario Tennis.
Jos ne nyt mahtuvat yhdelle optimal discille.

Joo,tuotahan olen itsekin jahkaillut.Vanhoja klassikkoja olisi kiva pelata ilman että tarvitsisi repiä vanhoja konsoleita kaapista.Zelda pelejä olisi erittäin kivaa pelata juuri tällälailla.Jes!!;)
 
Ylös Bottom