Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Asral sanoi:
Kauppakeskus Sellon Anttilasta Leppävaarassa

Kiitti tiedosta tosiaan. Mutta, damn, pikkasen liian kaukana kuitenkin. Varsinkin autottomalle.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Vantaan Gigantissa Mario Kart DD 3,99 . Jäljellä oli yli kolmekymmentä kappaletta peliä tuohon hintaan.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

kuten tossa aikasemmin jo sanottiin että cittarissa saa 4.99 cube pelejä on totta mutta ite en löytäny kun red-card futis pelejä...mun mielestä halpoja cube pelejä saa nykyään ainakin cdon.comista...
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Kenelläkään näköhavaintoja edukkaasta (20-30e) Resident Evil 4:sta? Peli on jäänyt kokematta ja ne muutamat paikat jotka sitä myy, pyytävät edelleen täyttä hintaa.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

No huhhuh, on kyllä sivistyksessä aukko jos RE4 jäänyt välistä. Mutta mutta jos sulla on freeloader niin tilaa vg+:sta, jos ei oo niin osta, tulee pelit halvemmaksi.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Suomessa Metroid Prime 2 Echoesista pyydetään vieläkin tähtitieteellisiä summia, mutta onneksi Play.com rientää auttamaan Cuben pelikokoelman laajentamista inhimillisillä hinnoilla.

Nopeimmille Playsta lähtee MP2 28 eurolla.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Smirre sanoi:
Suomessa Metroid Prime 2 Echoesista pyydetään vieläkin tähtitieteellisiä summia, mutta onneksi Play.com rientää auttamaan Cuben pelikokoelman laajentamista inhimillisillä hinnoilla.

Nopeimmille Playsta lähtee MP2 28 eurolla.

Twin Snakes samaan hintaan.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

WeePee sanoi:

Kappas niitäkin on pitkästä aikaa taas varastossa.

Täällä onkin ollut pari-kolme ostoilmoitusta nimenomaan Twin Snakesista, joten nämä heput herätys ja kiireellä tilaamaan klassikkopeli kotiin!
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Play.comiin on näköjään tullut lasti GC-pelejä. Löytyy Resident Evilejä, Metal Gear Twin Snakesia, Fire Emblemiä ym... suht edukkaasti lähteevät
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Gigantista Resident Evil 4 ja Metroid 2 9.95 e/kpl. Kumpikaan ei ole Player's Choice. Kaikki GC-pelit olivat 9.95 e. Harmi, ettei ropeja ollut yhtään.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

veloxneb sanoi:
Gigantista Resident Evil 4 ja Metroid 2 9.95 e/kpl. Kumpikaan ei ole Player's Choice. Kaikki GC-pelit olivat 9.95 e. Harmi, ettei ropeja ollut yhtään.

Onko tälläiset Gigantin tarjoukset valtakunnallisia vai hinnoitteleeko kukin liike tavarat itse?
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

shield sanoi:
Onko tälläiset Gigantin tarjoukset valtakunnallisia vai hinnoitteleeko kukin liike tavarat itse?

Uskoisin, että valtakunnallisia, mutta varmaksi en osaa sanoa.

Avasin nuo pelit vasta tänään, ja olivat taas näitä Gigantin jippoja. Molemmissa manuaali ruotsin/tanskan kielinen. Ei ollut ensimmäinen kerta tuolta ostetuista GC-peleistä, mutta eiköhän noista sen verran selvää saa, kuin on tarvis.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

messenjah14 sanoi:
Tämä ei nyt varsinaisesti ole ns. halpa, mutta ymmärtääkseni aika harvinainen tapaus: http://www.vpd.fi/product_details.php?p=2840&subid=232&c=93

Player's Choice, mutta ei todellakaan Player's Choice -hinnoissa, eihän tolla "tee" mitään ;)

EDIT: Lisätään vielä vinkkinä että Anttilat poistavat tällä hetkellä Gamecube-pelejään myynnistä, 15-25 EUR lähtee useimmat, itse nappasin Mario Superstar Baseballin 15 EUR.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Tharn sanoi:
Lisätään vielä vinkkinä että Anttilat poistavat tällä hetkellä Gamecube-pelejään myynnistä, 15-25 EUR lähtee useimmat, itse nappasin Mario Superstar Baseballin 15 EUR.

Kotkan Anttilassa ei ainakaan ollut mitään ihmeellisiä tarjouksia. Tuohon hintaan lähti vain urheilupelejä...
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Tänään oli vapaapäivä töistä joten päätin käydä pienellä ostosretkellä uudellamaalla.

Retken kohteet: Järvenpää -> Kerava -> Tikkurila

Järvenpään prisma:

Geist 9,90e
Second Sight 9,90e

Keravan anttila:

Battalion Wars 30e
Muita en muista. Ei ollut kuin pari peliä tuon lisäksi.

Keravan Prisma:

Odama 28e
Baten Kaitos 19e (En löytänyt kuin yhden pelin näitä)
Kympillä lähti seuraavia pelejä: Fifa 06, NFS: Most Wanted, Fifa Street, Fight Night Round 2, Tomb Raider: Legends, Catwoman ja pari muuta urheilupeliä.

Tikkurilan Anttila:

Fire Emblem: Path of Radiance 25e (En nähnyt kuin yhden kappaleen)
Harry Potter 10e
Jotain muitakin alepelejä. Ei mitään "hittipelejä"

Tikkurilan Prisma:

Rogue Ops 10e
True Crime: Streets of LA 10e
Champions League 5e
Second Sight 10e
Iso valikoima cube pelejä täydellä hinalla. :(

--

Itse nappasin näistä mukaani NFS: Most Wanted, Baten kaitos ja Fire Emblemin sekä löysin Tikkurilan Prismasta juuri sopivasti cuben ohjaimeen "jatkojohdon"! Olin nääs juuri menossa ostamaan 46e:lla wavebirdiä kun johto ei ylettänyt sohvalle. :D Tämä jatkojohto maksoi hulppeat 3e (Se oli ainut kappale alelaarissa.)

Alle kuudella kympillä nuo kaikki! Loistava reissu mielestäni. Kertokaa joku, jos tiedätte mistä saisin ostettua Luigi's Mansionin. (Hinnalla ei niin väliä) sekä halvalla Resident Evil 4:sen.
 
Ylös Bottom