Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Eilen oli Tikkurilan Anttilassa joitain pelejä 5 kappale. Mm. Battalion Wars näytti olevan.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Ebaysta (Ebay.com, Ebay UK, Ebay.de). Ainakin Ebay.comista saa halvalla ja USA- tai JAPAN-pelejä joita ei Suomesta saa. Itse hankin esim. wrestling-pelit King Of Colosseum 2:n, Fire Pro Wrestling Returns:in PS2:lle ja GBA SP:lle Fire Pro Wrestling 2:n. GAMECUBElle ostin Resident Evil REMAKE:n halvalla käytettynä. Ja toimivia ovat kaikki muut olleet paitsi Fire Pro Wrestling Z PS2:lle.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Mistä GameCube -pelejä Tikkurilan suunnalta? Ainakaan Prisman ja Anttilan hyllyistä ei löydy enää. Jumbon Prismasta löytyi ainakin Fire Emblemiä, tosin aika suolaiseen hintaa 59 .

VPD on yksi, mutta sielläkin hinnat ovat aika kuumat..
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Huuto.netistä et kyllä halvalla cube pelejä saa ellei käy tuuri. Ihan uskomattomia hintoja pyytävät peleistä verrattuna esim. PS 2 peleihin. Esimerkkinä paper mario: TTYD saattaa helposti kivuta jopa yli 50e hintaan KÄYTETTYNÄ!!!

EB gamesilta itse olen ostellut muutamia halpoja pelejä mutta sielläkin ne suosituimmat pelit maksaa käytettynä yli 20e.

Mutta jos tarkoitit uusia pelejä niin turha toivo. Olet puoli vuotta myöhässä. Keväällä myytiin viimeisetkin kappaleet pois hyllyistä tikkurilassakin.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

gifu sanoi:
Huuto.netistä et kyllä halvalla cube pelejä saa ellei käy tuuri. Ihan uskomattomia hintoja pyytävät peleistä verrattuna esim. PS 2 peleihin. Esimerkkinä paper mario: TTYD saattaa helposti kivuta jopa yli 50e hintaan KÄYTETTYNÄ!!!
Itse olen huomannut saman asia.

Mutta jos tarkoitit uusia pelejä niin turha toivo. Olet puoli vuotta myöhässä. Keväällä myytiin viimeisetkin kappaleet pois hyllyistä tikkurilassakin.
No voihan surku... :( tosin enemmän taitaa löytää käytettynä kuin uutena, eipä tuo haittaa. Täytynee vain metsästää. Taidankin tehdä retken tuonne EB:hen.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Zeroseos sanoi:
No voihan surku... :( tosin enemmän taitaa löytää käytettynä kuin uutena, eipä tuo haittaa. Täytynee vain metsästää. Taidankin tehdä retken tuonne EB:hen.

Jumbon EB:ssa ei sitten myydä gamecuben käytettyjä pelejä, että älä ainakaan sinne matkaa. Eikä nuo stadin liikkeidenkään valikoimat mitään ällistyttäviä ole.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Onko Citymarketeissa enää pelejä halvalla? Voisin huomenna mennä Lahdessa Launeen Citumarketista ostamaan muutaman jos niitä vielä on olemassa. :/
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

aggzzu sanoi:
Onko Citymarketeissa enää pelejä halvalla? Voisin huomenna mennä Lahdessa Launeen Citumarketista ostamaan muutaman jos niitä vielä on olemassa. :/

Jumbon citymarketissa ei ole ainakaan _yhtäkään_ kappaletta myynnissä. Kaikki myytiin pois ajat sitten.

EDIT: Eikä ole ollut järvenpäässäkään sitten kevään.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

gifu sanoi:
Jumbon EB:ssa ei sitten myydä gamecuben käytettyjä pelejä, että älä ainakaan sinne matkaa. Eikä nuo stadin liikkeidenkään valikoimat mitään ällistyttäviä ole.
Porukka on tuonut aika hyvin tuonne Jumbon EB:n GC -pelejä. Itse nappasin mukaan Rouge Leaderin 11 uroon. Tosin yllätyksenä voi olla, ettei mukaan kuulu ohjeita.. Mutta ainakin nyt siellä on GC -pelejä.

PS. Skies of Arcadian Legends 20 ;)
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Lahden cittareisakaan ei ollut yhtään.. Mikä hitto on Jumbon EB?
Tekisi mieli muutamaan peliin vähän törsätä =P
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Ei ole kuopion citymarketissakaan ollut pitkään aikaan mitään. Puijon Divarissa taitaa olla gc pelejä kohtuu edullisesti, en tiedä mitä pelejä siellä tällä hetkellä on, koska en ole käynyt siellä pitkilleen.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Eräästä LAhtelaisesta divarista ostin kolmellakympillä Mariokartin ja 15 kipale Starfoxin ja Marioparty nelosen.
En nyt tiedä, että oliko kovin halpaa, mutta ostinpa kumminkin. =P
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Halvimmat varmaankin saat jostakin pelidivarista, taikka sitten EBGames myy käytettyjä pelejä aika halvalla, esimerkeksi Zelda Wind Waker 22eu ja joitakin pelejä alle 10eu.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Nopea ilmoitus!

Vielä jotka havittelevat Fire Emblem: Path of Radiancea Vantaan suunnalta, niin Jumbon Prismasta bongasin itselleni moisen 19.90 ! Olen kärkynnyt näitä jo syksystä ja nyt tulivat alennuskeen. (Olin siis nähnyt nämä FE:t jo aiemmin kovaan hintaan, kun aikaisemmasta viestistäni tulee selväksi.)

Eilen ostin omani ja vielä sinne jäi ainakin yksi tai kaksi.. jos liikutte Jumbossa, käykää toki kurkistamassa!

Ja vielä Espoon Sellon GameStopista löytyi Baten Kaitos -pelejä (3 kpl) ennen joulua, eli sinne vai jos Baten Kaitosta halajat. Itselläni ei ollut varaa.. hinta oli muistaakseni alle 30 .
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Jyväskylässä, Seppälän Prismassa olivat Gamecube -pelit tulleet viimein alennukseen. Ostin SSX on Tourin 9,90 ja Chibi-Robon 5,90 (jälkimmäisiä useampi kappale, taisin viedä viimeisen SSX:n). Muita oli mm. Gun (9,90).
 
Ylös Bottom