Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä halvin PS3?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jakkratos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: mistähän halvin ps3?

Riippuen että missä päin Suomea asustelet, niin Järvenpään Megaswapista irtoaa peruskone hintaan 439. Yhteystiedot löytyy Googlella.
 
Vastaus: mistähän halvin ps3?

Tampereen Ideaparkissa Minimanissa myydään Ps3+GT5 Prologue ja kaksi ohjainta, 479 egee.
 
Vastaus: mistähän halvin ps3?

Itse olen tutulle hakenut netistä PS3, mutta tuntuu, että se on loppu aivan kaikkialta. Ilmeisesti ovat myymässä kaikki 40gb pleikat pois 80gb uutuuden alta.
 
Vastaus: mistähän halvin ps3?

Itse olen tutulle hakenut netistä PS3, mutta tuntuu, että se on loppu aivan kaikkialta. Ilmeisesti ovat myymässä kaikki 40gb pleikat pois 80gb uutuuden alta.

Ainakin http://www.grafinkartenpower.de näyttää myyvän edelleen sekä pelkkää konsolia että konhtuullisia bundleja. Itse tilasin tuolta ja tuli n. viikossa, postikuluineen n. 390, tästä jo aikaa, mutta hinnat suunnilleen samoissa nytkin.
 
Vastaus: mistähän halvin ps3?

capi-onlinestä ollut 399euroa mutta nyttemmin ovat taas loppuneet. kaveri kanssa ostamassa olisi ja capin koneen tolla hinnalla haluaisi. kellään tietoa tuleeko capiin enää laitteita tohon hintaan?
 
Vastaus: mistähän halvin ps3?

Näyttää olevan 40 gb verkkiksessä 390 sis. toimituskulut. Myös koroton osamaksu tarjolla.
 
Vastaus: mistähän halvin ps3?

Onko kukaan tilannu kanadasta pelejä tai laitetta? siellä olis ps3 80g 261e+postit päälle ja uutuus pelitkin maksaa melki kaikki 38e joihin tulee 5e postitusmaksu.
Onko kokemuksia? Jotain veroja noissa voi joutua ehkä maksamaan,en tiedä

Hieman tutkittua asiaa lisää niin eipä toimi ilman muuntajaa joten se siitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: mistähän halvin ps3?

Aika hieno syntymäpäivä tarjous gigantissa tällä viikolla. Ps3 40gb 2 ohjainta + uncharted + nfs prostreet 399 : )
 
Vastaus: mistähän halvin ps3?

Nyt on Gigantissa rajoitettu erä hyvään hintaan, PS3 + 2 peliä hintaan 399.
Ihan kiva kun itse aikoinaan maksoi vajaa 800 suunnilleen samanlaisesta paketista :rolleyes:

E: jaa siellä olikin joku jo nopeampi..
 
Vastaus: mistähän halvin ps3?

No joo, on kyllä todella halpa... Suomen halvin/paras tarjous ?
 
Vastaus: mistähän halvin ps3?

Kyllä tossa mielestäni on ehkä paras tarjous. Miettii, että 2-sixaxis ohjainta ja 2-peliä. Ei ole edes niissä "halpis" kansissa. Kannattava kauppa sanoisin.
 
Ylös Bottom