Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä eroa ISS2:sella ja PES:illä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Viller

New Member
Olen GC:n omistaja ja erittäin innostunut kuultuani että PES2 tulisi Cubelle.Omistan jo ISS kakkosen koneelleni ja se on paras futispeli mitä oon koskaan pelannu.Kysymys kuuluukin mitä eroa näillä kahdella on,muutakuin eri tekijä (tosin Konamin molemmat,mutta se tiimi).

PES on aivan helevetin paljon parempi. ISS tuntuu sen jälkeen epäpelattavalta ja kaikenkaikkiaan ikävältä.

PES on _kaikkien aikojen paras peli_. Ei siinä sen kummempaa. ISS2 on täysi paska. Että näin.

Cavalera>
Nimimerkistäsi päätellen diggailet Sepulturaa? Itsekin olen vanha wanhan Sepulturan fani. Kävin juuri ostamassa Under a Pale Grey Sky liven. Tulee ihan tippa linssiin sitä kuunnellessa. Siinähän he soittavat viimeisen keikkansa tuolla klassisella kokoonpanolla (Max mukana). Uusi materiaali on kyllä aika huonoa. Igor on tosin edelleen maailman paras rumpali, ei siitä mihinkään pääse. Hiton lahjakas äijä kaikin puolin.

PES ja PES2 ovat PS2:n yksinoikeuspelejä, enkä ainakaan itse ole kuullut mitään että PES2 olisi tulossa Cubelle. Mutta tuosta PES:stä vielä että se totellakin on paras urheilupeli mitä olen koskaan pelannut. Itse en ole testannut ISS2:ta, mutta mitä olen lukenut noita arvosteluita, niin sen perusteella ISS2 ei pääse lähellekkään PES:ää millään osa-alueella ja PES2:sta tulee varmasti vielä monin verroin parempi kuin PES:stä. Suosittelen PES:n testaamista, sillä se todellakin on sanoinkuvaamattoman loistava peli. Itse olen pelannut sitä heti julkaisusta lähtien (eli viime marraskuusta) ja vieläkin pelaan peliä viikottain, siihen ei nimittäin kyllästy, ei sitten millään. PES on realistisin urheilupeli, mitä mistään lajista on ikinä tehty.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
PES on _kaikkien aikojen paras peli_. Ei siinä sen kummempaa. ISS2 on täysi paska. Että näin.

Cavalera>
Nimimerkistäsi päätellen diggailet Sepulturaa? Itsekin olen vanha wanhan Sepulturan fani. Kävin juuri ostamassa Under a Pale Grey Sky liven. Tulee ihan tippa linssiin sitä kuunnellessa. Siinähän he soittavat viimeisen keikkansa tuolla klassisella kokoonpanolla (Max mukana). Uusi materiaali on kyllä aika huonoa. Igor on tosin edelleen maailman paras rumpali, ei siitä mihinkään pääse. Hiton lahjakas äijä kaikin puolin.

Kyllä, sanoisinpa myös että PES on OIKEASTI maailman paras peli. Ainakin PES2 tuloon asti =)

Willenium:
Ja kyllä, Sepultura rulettaa, vannoutunut fani jo kymmenen vuoden ajan. Soulfly on kans kova, mut ei pärjää Rootsille. UAPGS-live on parhaita livelevyjä mitä aikoihin on tullut, kannattaa myös hankkia Chaos DVD. Joey Jordison on on kyllä Igoria parempi... mutta kyllä Igorkin hommansa loistavasti hoitaa :rolleyes:

PES on kyllä yksi parhaita pelejä ikinä, ISS kuuluu loputtomaan keskikastiin. Ei kai siinä sen kummempaa eroa :D

PES on niin addiktiivinen, että oikeastaan sen takia en suosittele hankkimaan sitä. ;) Harmittaa vähän, että joskus tuli tuo peli hankittua kun ei siitä pääse millään irti. PES2 tullee räjäyttämään tajunnan ja vaivuttaa pelaajaparat nirvanaan, josta ei herää ikinä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera

kannattaa myös hankkia Chaos DVD.

Olen pari kertaa kädessäni tuota levykaupassa pidellyt, mutta kummallakaan kerralla ei ole sattunut lompakko olemaan mukana. Ja ihan kuin olisin vielä varma siitäkin, että lompsasta löytyy rahaa se 30 euroa. :rolleyes: Onhan nuo Third world chaos ym tullut katottua muinoin jo videolta, mutta pakkohan se DVD on käydä hakemassa. Rahaa menee nyt kaiken näköiseen ja paljon.

Ylös Bottom