Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä pelejä tahtoisit ladata PSstoresta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blackdawn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Blackdawn

Member
Jos joku muistaa sellaisen scifi räiskinnän kuin Syndicate Wars, niin sen haluaisin PSstoreen. Itse ainakin pidin kovasti kyseisestä pelistä.
Tässä vielä Youtube video pätkää muistin virkistykseksi. Ei ole kovin kummoinen video, mutta vähän näkee meininkiä. Parempiakin tehtäviä ja aseita pelissä on rutkasti.

Vastaus: Peli toive PSstoreen

I)te tykkäisin siitä laskettelupelistä minkä traileri on tullut. Tuon nimi on : Feel Ski.

Traileri olli sen verran hyvä, että koko peli tulee varmasti ladattua

Blackdawn sanoi:
Jos joku muistaa sellaisen scifi räiskinnän kuin Syndicate Wars, niin sen haluaisin PSstoreen.

Juu, kannatetaan! Syndicatea tuli aikoinaan Amigalla mätettyä kovastikin ja jäi mieleen niin hyvässä että pahassa. Pahassa siinä mielessä, että oli 'ensimmäinen' peli mikä näytti nätimmältä ja pyöri paremmin kaverin PC:llä, kun vastaavat pelit Amigalla :D

Syndicate Warsin olen jostain syystä missannut Pleikalla kokonaan ja jos tuo Storeen tulisi niin pakkohankintanahan sitä voisi pitää. Adressi vetämään..

Ite haluisin ton Bruce Willisin tähdittämän Playstation klassikon; Apocalypsen. Jokin aika sitten tuli vaan yhtäkkiä mieleen, et olis hienoo taas kokeilla sitä.

Eipä video paljoa valottanut, mutta jotain tyyliin että neljä pelaajaa, ja juoksennellaan ympäri tappamassa porukkaa...? :D
Ihan mukavalta kuulostais.

TF_DOOM sanoi:

Heh, legendapeli. :D

Itse haluaisin PSN:n kautta Crash Team Racingin vaikka ihan niillä PSone grafiikoilla, mutta nettipelillä varustettuna. Yksi suosikkipelejä kautta aikain. Samoin Rollcage samanlaisella kohtelulla olisi nannaa.

muistaakos kukaan hover car(?)-nimistä net yaroze peliä PSonelle?
sekin olisi kaikessa yksinkertaisuudessaan aivan loistavaa viihdettä online-pelinä.

TF_DOOM sanoi:

Tuo olisi kyllä ihan mukava moninpeliksi. :p Joskus hangattiin kaverin kanssa läpi. :)

Olisi ihan kiva saada myös MGS ladattavaksi, kun en sitä omista. Vaikkakin se olisi ihan hienoa omistaa alkuperäisenäkin.

Tulikin tässä mieleen sellainen peli kuin G-Police, jonka haluaisin myös PSstoreen. Video pätkä
Tätä tuli aikoinaan hakattua Syndicate warsin ohella aikast paljon.
Oli aivan hemmetin hyvä scifi-kopteri lentopeli.

Venom aka Devil sanoi:
Resident Evil Outbreak file #2 pelkällä nettipelillä :eek:

Harmi että Capcom veti sen serverit pöntöstä alas :/ Itse toivoisin Resident Evil Remakea (Miksi neki piti tehä Cubelle,porttaisivat ees PS2:lle sen) mutta se nyt on turha toivo.

Blackdawn sanoi:
Jos joku muistaa sellaisen scifi räiskinnän kuin Syndicate Wars, niin sen haluaisin PSstoreen. Itse ainakin pidin kovasti kyseisestä pelistä.
Joo, toi oli siis todella hyvä peli. Yks pleikka 1:n parhaista. Toivottavasti saatais se tuonne storeen.

En ole varma nimestä, mutta Loadedia tuli pelailtua suht paljon PS:llä. Varsinkin kaverin kanssa oli hauskaa mättöä. Sillon en omistanut muistikorttia, joten hardcore -tyyliin pelailtiin.

Cyrus1 sanoi:
Itse haluaisin PSN:n kautta Crash Team Racingin vaikka ihan niillä PSone grafiikoilla, mutta nettipelillä varustettuna. Yksi suosikkipelejä kautta aikain.
Toi oli aika jees peli. Ainoa ongelma oli vaan aivan järkyttävä kuminauha efekti. Yhdessä kentässä pysty oikaseen yli puoli kenttää ko tippu tietystä kohasta, mutta kierroksen lopussa kaikki oli saanu sut jo kiinni.

Hitto, kun tuo Crash bash, Crash tag team racing ja Team buddies storeen saatais niin häpi deis :D

Muntu sanoi:
Hitto, kun tuo Crash bash, Crash tag team racing ja Team buddies storeen saatais niin häpi deis :D
Yhdyn tähän ja lisätään vielä CTR perään. Team Buddies on kyllä legenda, varsinkin kommentit mitä ne laukoo "You act like a bitch, i slap you like a bitch." taikka "learn after played the game you fucking muppet." huvittavin ehkä kuitenkin oli "Welcome to Dead Zone, population, YOU." Legend of the Dragoons vois myös tulla, oon kokeillu sitä ja oon nähny kun kaveri pelas ja veti sen läpi (pari kuukautta siihen vierähti).

nimestä en oo varma mut joku South Park shooter se oli. Siihen netti peli ja ohjaukset tateille ni aijai minkälaista viihdettä ois luvassa:D

CTR nettipelin kanssa varustettuna. :) Tuota pienenpänä aina kavereitteni kanssa pelattiin päivät pitkät. Ja toinen olis Crash Bash. Kumminki silti itteltä vielä löytyy kummatkin pelit ihan alkuperäisenä. :D

Noh Suikoden 1,2 ja jos Ps2 pelejä saisi toivoa niin erityisesti 3 kun sitä ei euroopassa nähtykkään. Crash team racing on tietty yhtä legenda kuin Mario kart joten se ehdottomasti.

Ylös Bottom