Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä pelisivustoja seuraat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Didd
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Didd

Member
Kertokaahan, mitä pelisivustoja seuraatte?

Itse olen jo monta vuotta jumittanut GameSpotissa ja yrittänyt ajoittain etsiä uusia tuloksetta.

Vastaus: Pelisivustot

No, tarkoitus oli kysellä lähinnä Xbox 360 -aiheisia sivustoja, mutta kaikki sivustot tuppaavat sisältämään melkein kaikki pelialustat, joten jätin tarkoituksella pois.

Ps. en taida itse pystyä siirtämään viestiä tuonne yleisönosastolle? :P

Vastaus: Pelisivustot

Didd sanoi:
Ps. en taida itse pystyä siirtämään viestiä tuonne yleisönosastolle? :P
Ylläpito palveluksessanne ;)
Tosin muistelen, että tästä aiheesta on ollut keskustelua aiemminkin...

Vastaus: Mitä pelisivustoja seuraat?

Itse en oikeastaan muita sivustoja seuraile niinkään, kuin KonsoliFINiä. Täältä saa aina uusimmat uutiset ja täällä keskustelukin on ainakin itselleni tarpeeksi vilkasta ja kiivasta. Yksinkertaisesti paras sivusto.

Viimeksi muokannut moderaattori:

NEOgaf. Uutiset näkee viikkoa ennemmin kuin ne millekään sivulle ilmestyvät. Sama kuvien ja videoiden kanssa.

Didd sanoi:
Kertokaahan, mitä pelisivustoja seuraatte?

Itse olen jo monta vuotta jumittanut GameSpotissa ja yrittänyt ajoittain etsiä uusia tuloksetta.
Jep, olet juuri sillä ainoalla sivustolla jonka tarvitset..:)

Oliver sanoi:
Ai täällä et käy ollenkaan? ;)

Niinno niin :p

Respektiä ja hatunnosto tuolle "uutispuolelle", mutta minulle KonsoliFINin se ykkösjuttu on aina tämä keskustelufoorumi. Itseasiassa olen niin kaavoihin kangistunut että nettiselaimeni linkissä tänne lukee vieläkin "PS2FIN BBS".

Vanha koira ei opi uusia temppuja :D

Täälä tulee käytyä päivittäin. :D Eipä oikeen muita sivustoja tarvitsekaan,
Täältä löytyy uutisia ja aktiivista porukkaa joilta saa melkeen aina vastauksen jos nyt tulee jotain kyseltävää mieleen. :)
Pelaajalehti.com:ssa ja Livegamers.fi:sä tulee käytyä jokunen kerta viikossa.

Ps3 uutisia lueskelen eniten, joten heitänpäs näihin sivuihin perään miltä sivuilta löytyy millekin konsolille tietoa niin boxi ja nipa pojatkaan ei sitten erehdy menemään pelkästään Ps3 aiheisille sivustoille.

QJ (quick jump) - kaikki
KOTAKU - kaikki
Konsolifin - kaikki
Pelaajalehti - kaikki
Sony protection Group - Ps3
Gamespot - kaikki
Ign - kaikki
1up - kaikki
PSU - playstation universe - Ps
Playstation Blog - Ps
GameIndrusty.Biz - kaikki
Games Radar - kaikki
Ps3 fanboy - Ps3

Ps3 pelaajille suosittelen pistäytymään konsolifnin lisäksi vähintään QJ ps3, Ps3 fanboy sekä vaikka tuo Sony protection group jonka uutiset ovat ehkä hieman Fanipoikamaisia välillä mutta hyviä juttuja tulee tulevista julkaisuista ihan näppärästi, myös Kotaku ja uusi playstation blog ovat hyviä, tosin Kotaku vääntää välillä sellasta huhu myllyä että.

Täällä tulee tietenkin käytyä. Muita on:

ign.com
gamespot.com
gametrailers.com
gamefaqs.com
gamerevolution.com
nexgenwars.com

Siinäpä ne suurin piirtein oli...

Arcane sanoi:

Onkos tuo Peliplaneetan entisten tekijöiden tuotos? Ainakin jostain tuo Alasin media kuulostaa tutulta, mutta en ollut aikaisemmin tuollaisesta sivustosta kuullutkaan. Täytyypä tarkkailla - hyviä suomenkielisiä julkaisuja ei koskaan ole liikaa, ja tämä näyttää hyvältä.

EDIT: Löytyi jo. Entiset Peliplaneetan tyypithän ne niitä sivuja tekevät.

Ylös Bottom