Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä toivot joulupukilta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja trend
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

trend

New Member
En kehtaa näin vanhana (21v) pyytää enää pelejä joululahjaks :), mut nämä ois ehdokkaat jos oisin tuoreempi.

Auto Modellista
Olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti nyt ei täysfloppi ole.

Burnout 2
Lähiviikkojen ihastus, kuvista.

Ratched & Clank
Pakko kai se on ostaa etten olisi niin kova jätkä, kun tykkään Vice Citystä.

Getaway
Se Audi TT on jo riittävä peruste.

Time Splitters 2
Tätä on jo hehkutettu aivan liikaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend
En kehtaa näin vanhana (21v) pyytää enää pelejä joululahjaks :), mut nämä ois ehdokkaat jos oisin tuoreempi.
Höpöhöpö. Kolmenelosenakin kehtaa toivoa lahjaksi lisä-ohjaimia, pelejä ja muuta sälää. 25-vuotiaana tuli vielä Legoja :)
Auto Modellista pitää kyllä vielä hankkia itse ennen joulua...
 
Turha minun on mitään pelejä toivoa, rahaa sietlä vain tulee...:p
Jos sais niin tulis:

PES2
Burnout2
The Getaway
(Need for Speed: HP2)
 
THPS4
Kaikki THPS-pelit tahkonneena pakko-ostos! Ja mitä olen lukenut mm. Pelaajasta, on tähän osaan tehty pelisarjan suurimmat muutokset. Eli tämä on saatava ennen muita! :)

Pro Evolution Soccer 2
En ole ykköstä pelannut, vaikka pidän futispeleistä. Eli nyt on korkea aika korjata tilanne ja laittaa kys. peli toivelistalle.

(Ja jos poiketaan vähän topicista niin suosittelen kaikille sotakirjallisuudesta, -elokuvista ja -sarjoista yleensäkin kiinnostuneille Band Of Brothers-boxia -> Sis. 10 loistavaa jaksoa kys. huippusarjasta + kiinnostavaa lisämateriaalia, mm. making of etc..)
 
Lahjatoiveet ovat tupanneet muuttumaan aika nopeasti, kun en ole jaksanut odottaa jouluaattoon vaan rynnännyt ostamaan pelin. Tämän hetken lista menee kuitenkin näin:

THPS4

Eternal Darkness

Getaway

Splinter Cell
 
http://www.rewiredmind.com/review.php?id=123
Ei hyvää lupaa. :/


Eli Auto Modellista sitten katoaa mun "jos" -listalta. Kun mä luin arvostelun, menetin osan itseäni. Täytyy kyllä aika ruuppareikä tiimi olla ollut kasaamassa tota, tollasesta ideasta jopa minä oisin voinut koodata paremman pelin html:llä!

Höpöhöpö. Kolmenelosenakin kehtaa toivoa lahjaksi lisä-ohjaimia, pelejä ja muuta sälää. 25-vuotiaana tuli vielä Legoja

Kai se sitte minunkin on vihdoin aikuistuttava ja pyytää ainakin jokin noista peleistä lahjaks.
 
Tais mennä lista uusiks, ku toi PES 2 olis ihan kiva saada. Hmm... Pelejä tulee ihan liikaa näin joulun alla. Kaikki ei millään mahdu ostoslistalle.
 
Mitä pukinkonttiin?

Eli kun tuolla ps2fin:ssä oli aihe, että "mitä pelejä pukinkonttiin", niin alotetaan sitte tänne tällanen, eli saa sanoa muitakin kuin pelejä (sanokaa jos tämä aihe on turha).
 
Tässähän näitä on:

Xbox + 2 ohjainta

Dead or Alive 3
Jet Set Radio Future
Sega GT 2002
Project Gotham Racing
Splinter Cell
 
Koss Porta Pro -kuulokkeet (jos jollain on jonkunlaista kommenttia näiden hyvyydestä niin olisin kiitollinen).

Sergei Eisensteinin The Sound Years DVD-kokoelma Criterionilta.

PS2-pelejä:
PES2
Getaway (en tiedä ehtiikö ilmestyä)

Siinäpä niitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jos olisi mahdollista saada pelejä niin ottaisin luultavasti:

The Getaway

GTA:Vice City

Ratchet & Clank

Hitman 2

Red Faction2
 
Tom Clancy´s Splinter Cell -Xbox peli
Star Wars Episode II -DVD
Artemis Fowl: Tehtävä pohjoisessa -kirja
Aku Ankan taskukirja
Karvinen
Karkkia
parit sukat

Tuollainen on minun joululahja listani. Ei liian iso, mutta ei liian pienikään. Pikkaisen pelattavaa, sitten hyvä video, kirja, pikkasen sarjakuvia ja karkkia. Tarpeeksi hyvät lahjat minulle.

Ja Avanto -keskustelijalle: Minusta ei ole oikein pyytää vanhemmilta noin paljoa. Mieti millaiset maksu urakat heille oikein tulee? Ei heillä sentään kaikkeen ole varaa!
 
Haluaisin tietenkin toisen ps2:sen ja xbox kelpaisi myöskin. Tosin toiveajattelua.

Eli toivon uutta talvitakkia, kun nykyisestä vetoketju sanoi sopimuksen irti. Lisäksi sukkia, villapaita ja muuta käytännöllistä. Lähinnä siis vaatetta.

Pelejä ei toivelistalle ole päässyt yhtään.
 
Lahjatoiveena ois tuo ihan kivasti kehuttu ja aika hyviä numeroita saanu NHL Hitz 20-03 ja mahdollisesti nyt Platinumiksikin ilmestynyt Devil May Cry.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Ei heillä sentään kaikkeen ole varaa!

Jahas, oletteko sisarruksia vai mistä noin hyvin heidät tunnet?

No joo, oma listani näyttää aika lyhyeltä tällä hetkellä. Saas nähdä tuleeko siihen mitään. Pari CD:tä ehkä. Muistikortti ehkä. Vaatteita?
 
Ylös Bottom