Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä uutta on V2.1 DVD ajureissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cooler
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
C

Cooler

Guest
DVD ajuri?

Täällä porukka puhuu dvd-ajurista. Miten pleikkariin päivitetään noita ajureita ja mistä niitä saa?

ps2:sen ajureiden päivitys????

saako ajureita hommattua netistä jostain ja jos saa niin voisittekko laittaa jotain osoitteita...
ja onnistuuko se päivitys et polttaa ne cd-r:lle?????

kiitos jo etukäteen!!!!!:)

Re: ps2:sen ajureiden päivitys????

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan roci
saako ajureita hommattua netistä jostain ja jos saa niin voisittekko laittaa jotain osoitteita...
ja onnistuuko se päivitys et polttaa ne cd-r:lle?????

kiitos jo etukäteen!!!!!:)

Eipä niistä ajureista ole hyötyä jos ei ole Sonyn kaukosäädintä.
Joten kauppaan vaan.

Terve!

Ostin muutama kuukausi sitten kaukosäätimen ja sen mukana tuli uusi DVD-ajuri. Onko ketään huomannu mitään muutosta DVD elokuvien toimivuuden kanssa(muuta kuin kuvalliset kelaukset)?
esim. mikä elokuva on ruvennut toimimaan ajureiden päivityksen jälkeen(itse en tiedä yhtään muutosta)?

T:Sami

Ei kai tarkoitus ollutkaan että ajurit toimivuutta muuttaisivat, sillä lähes kaikkien leffojenhan pitäisi ps2sella pyöriä. Yleensähän tämä toimimattomuus on ollut itse koneesta kiinni, ja takuuhuollossa on koneen saanut vaihdettua toimivaan.

mutta tulihan ajureiden mukana muutakin kuin kelaus.. mm. hidastus, kuluneen/jäljellä olevan ajan näyttö, A-B toisto..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smvirta
Terve!
esim. mikä elokuva on ruvennut toimimaan ajureiden päivityksen jälkeen(itse en tiedä yhtään muutosta)?

T:Sami
Poistaa "lip-sync" ongelmia elokuvissa - sonyn virallisilla sivuilla taisi olla 3-4 elokuvaa mitä se "korjaa" (Star Wars I muistaakseni oli yksi niistä). Muuten siinä ei ole mitään muuta hianoa kun justiin pikakelaus, jäljellä oleva aika jne.

Ylös Bottom