Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä Xbox 360:n pelejä pukinkonttiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antti82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: mitä xbox 360:n pelejä pukinkonttiin?;);)

Lahjakortteja jos ja kun saan niin niillä Dead Spacen ja/tai CoD:Wawin haen, jos ei ole jotain akuuttia tarvetta käyttää niitä johonkin muuhun.

Avovaimolle hommaan erään tai eräät PSP-pelin/t, pelien nimiä en paljasta koska hän saattaa täällä foorumilla käydä vaanimassa silloin tällöin :-o

Vastaus: Mitä Xbox 360:n pelejä pukinkonttiin?

spyro on ihan syvältä huhuh.. samantien lähti vaihtoo tunnin jälkee

Tulipa tuota hommattua Saints Row 2, 007 Quantum Of Solace ja Shaun White Snowboarding :D

Väitättekö tosiaan että ostatte pelit nyt, paketoitte ja jätätte kuusen alle odottelemaan aattoa?
Ei mee läpi :]

Kyllä minulla on jo kaks peliä jotka odottavat jouluun ;) Ja kolmas tulee kun haen GH WT paketin.
Sori OT.

Pukki vois tuoda Alan Waken ja Resident Evil 5:n. Sitä mä sanoisin jo todellisen joulumielen tuomiseksi.

Pukki vois tuoda Alan Waken ja Resident Evil 5:n. Sitä mä sanoisin jo todellisen joulumielen tuomiseksi.
Jos löydät jostain tuollaisen joulupukin, niin käske käydä täälläkin.

Ajattelin itselleni hankkia lahjaksi Fable 2:n. Semmonen mukavan rento ja napakka peli jonka kerkeää läpäistäkin ennen tammikuun 12:ta. Hyrrr, Call of Duty kilahtaa ihan tosielämässä. :rolleyes:

Mulla on mietintä vielä hieman kesken mutta ihan varmasti sinne menee Guitar Hero 3. Sitten mietin GTA IV, Far Cry 2 ja Mirror`s Edgen välillä mutta GTA olisi kyllä varmaan ihan hyvä peli että voisi sitä toivoa.

Kaikki uudet pelit pelattu jo. Ehkä jotai muuta järkevää.

OT Kylläpäs korvatunturilla rikotaankin tekijänoikeuslakia ja oikein urakalla:D (tontuthan tekee itse lahjat).OT Itselle toivon NBA live 09 sekä COD WaW:in.

Jouluksi on hankittu jo Gears of War 2 ja Far Cry 2. Pikku-siskolle tulee Bully: Scholarship Edition ja luultavasti Lips.

Minkälainen peli on mirrors edge ja itse ostan saints row ja saints row 2 ja halo3 joulu lahjaks ittelleni

None.

Guitar Hero World Tour tuli jo hommattua, eikä mitään muuta mielenkiintoista ole markkinoilla tällä hetkellä.

Päätin juuri ostaa itelleni joululahjaksi Fifa nollaysin

Tulee varmaan ostettua ne pelit, jotka hyvään hintaan sattuu samaan. Vaihtoehtoja nyt kuitenkin riittää :)

Voisin saada/ostaa lahjaksi: NHL09, SW Force Unleashed, Far Cry 2, Fable 2, GH World Tour, Rock Band 2, näitähän riittää....

Ylös Bottom