Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä saitte joululahjaksi?

Vuoden 2020 -lahjasaalis:

- iFixit Manta -meisselisarja
- englanninlakritseja
- kaksi Retki-makkaratikkua
- neulepaita
- pullo Beringer-roseeviiniä

Lisäksi töistä tuli kylpytakki (jonka vaimo omi heti), jouluruokia ja suklaata.
 
Lumoavan käsikaru tuli ja rahaa sekä Tom of Finland pyyhe + kylpytakki!
 
Vaimo se jaksaa yllättää. Oli sitten ostanut joululahjaksi ultimaattisen pelihuoneen täydennyksen. Nimittäin ajopenkin. Nyt saa hyväksi havaittu taitettava rattiteline siirtyä eläkkeelle.

Tämä siellä paketissa odotti: https://nextlevelracing.com/products/next-level-racing-f1gt-formula-1-and-gt-simulator-cockpit/

Olin jutellut ajopenkin ostamisesta jo jonkin aikaa ja kokoajan olin vähän sillä fiiliksellä että vaimon mielestä se ei ole mikään paras idea ja nyt hän ostaa sen minulle joululahjaksi. Vei meikäläistä kuin pässiä narussa. :D

Paras. Lahja. Ikinä.
 
Voi sitä rajatonta riemua kun poika sai pukilta ekan oman töllön ja kesken iloriehan isimies ilmoitti, että toi tv tasolla lepäävä PS4 on sitten sun. Nyt on alkavalla pelimiehenalulla ensimmäinen oma viihdekeskus ja isimiehellä tyytyväinen olo ja lämpimät jalat kiitos uusien villasukkien :) Ja tottakai maha täynnä.
 

Liitetiedostot

  • 20201224_195715.jpg
    20201224_195715.jpg
    1,1 MB · Lukukerrat: 47
Suklaata, pari sukkanippua, sähköhammasharjan harjapaketti, verkkarit, lämpimät aamutossut ja jo aiemmin joululahjaksi ostetut silmälasit. :)
 
Lahjakorttia sain ystävältäni, sukulaisilta lämmintä pyjamaa, sukkia ja suklaata. Kaikenlaista sellaista siis, mitä tällainen reilu kolmekymppinen nyt tarvitseekaan.

Paras lahja oli kuitenkin, jälleen kerran, nähdä se tyytyväisyys ja iloisuus, jonka ne muutamat paketit, jotka olin itse muille läheisilleni hankkinut, aiheuttivat.
 
On ollut selvästi sekä hyvä PS5 metsästysonni että sopivasti rahaa säästössä. Mahtava homma, että koko perhe pääsee hyppäämään uuteen sukupolveen yhtäaikaa.
Oli parempi kuin hyvä onni, en oikein vieläkään ymmärrä miten onnistuin.

Ja kyllä, säästin useamman vuoden erilliselle "PS5 säästö" -tilille tätä H-hetkeä varten. Säästäminen onnistui vähän kerrallaan, kun täällä tallailtu melkein puoli vuosisataa, niin rahaa ei enää kulu määrättyihin asioihin. Naimisissa, niin pärjää rikkinäisilläkin vaatteilla, ei tarvitse olla ns. parasta päällä. Uutta ostetaan itselle jos eivät pysy enää päälle (Tai vaimo huomauttaa), reiät siellä täällä ei kotioloissa haittaa. Ja lisäksi tänä vuonna korona teki sen, että kaikki lomamatkat jäivät tekemättä. Duunimatkat jäivät pois, ravintoloiden lounasruuat vaihtuivat kotiruokiin jne. Ilman koronaa, en varmaan täysin olisi tavoitteeseen kerennyt säästämisessä. Niin ja kaikkea oheistavaraa ei tarvinnut itse ostaa, kun vinkkasi toiveet kysyttäessä sukulaisille.

Nyt tilin nimi vaihdettu -> TV Säästö
 
Viimeksi muokattu:
Tyttöystävältä sain Northern Viking Jewelry 'Wolf Tooth'-hopeariipuksen ja jotain, mikä ei ihan jouluksi kerennyt, mutta on kuulemma matkalla.

Sitten tuli itselle hankittua kirjat:

Noise Receptor Journal: Archive vol. 1 - Sound with impact - Analysing the abstract: Archival documentation of the post-industrial underground

Markus Makkonen, Kim Strömsholm: Rotting Ways To Misery - History of Finnish Death Metal

Ja yhdistetty synttäri/joululahja on vielä matkalla Suomeen Venäjältä, eli Elta Music Solar 50 Big Ambient Machine-syntetisaattori. :D
 
Täällä koko pelaava perhe oli ollut vuoden suhteellisen kilttinä ja lahjasäkistä löytyi päivitys uuteen sukupolveen. Perinteisten sukkien ja karkkien lisäksi.
Melkoinen "mikin pudotus" kyllä tähän ketjuun. :D Pakko arvostaa!

Itselle tuli mm. Vikingin kumisaappaat, Mauri Kunnasta, kalastuslupa, veijoja sekä Myssyfarmin myssy. Rahana tuli reilu 40 euroa, jolla ostin välipäiväalesta AC Valhallan ja Bioshock Collectionin.

Oikein miellyttäviä lahjoja siis itsellekin, mutta antaminen sai kyyneleet silmiin.
 
Elta Music Solar 50 Big Ambient Machine-syntetisaattori.
Saakeli! Jos olisin kateellinen henkilö, niin nyt olisin kateellinen. :D

Onneksi itseltä sentään löytyy Korgin Monotron -minisyna. (sekä tietysti kitaraa ja bassoa ja rumpua ja sormipianoa ja rytmisammakkoa ymsyms.) :D

Anteeksi jälleen vaihteeksi offtopic. No ok, sain lahjaksi laatikollisen coronaa. :p
 
Saakeli! Jos olisin kateellinen henkilö, niin nyt olisin kateellinen. :D

Onneksi itseltä sentään löytyy Korgin Monotron -minisyna. (sekä tietysti kitaraa ja bassoa ja rumpua ja sormipianoa ja rytmisammakkoa ymsyms.) :D

Anteeksi jälleen vaihteeksi offtopic. No ok, sain lahjaksi laatikollisen coronaa. :p
Haha joo, itse olen aina ollut vähän synafriikki. On tullut tutuksi niin perus kuin modulaariset sekä vähän oudommatkin. Tällä hetkellä tosin omistan vain SOMA Lyra-8:n. Saa nähdä koska tuo Solar 50 saapuu, tällä hetkellä seurannassa odottaa lentoa Venäjältä. :D
 
Viskipullo, kaulahuivi ja itselleni annoin luvan ostaa 3000€ ekstraa osakkeita.

Ei tässä oikein mitään materiaa enää osaa kaivata, PS5 olisi ehkä voinut olla joululahja itselle mutta onnistuin sen saamaan julkkarissa.
 
Melkein asiaa sivuten: yksi jouluperinne on taasen tehty ja näin myös muille viestitty, että ei kannata nuoleskella niitä Switch-pelikasetteja tänäkään vuonna:


Että jos paketeista löytyi Switch-pelejä, niin älkää tehkö jutun lukemisen jälkeen mitään yhtä hölmöä.
 
Ylös Bottom