Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten otitte Groudonin rubyssa ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WA luigi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

WA luigi

New Member
En saa groudonia edes 20 ulta ballilla enkä viitsi tuhlata master ballia! :( . Miten te olette sen saaneet ?
 
Yritä piestä sitä niin, että sillä on mahdollisimman vähän energiaa. Sen jälkeen nukuta se ja heitä sen päälle Ultra Balleja. Palloja joutuu käyttämään paljon, mutta saahan niitä kaupasta. Jos Groudon herää nukuta se uudestaan.

Näilläkin eväillä pokemon on vaikea saada kiinni, mutta kärsivällisyys palkitaan :)
 
nukuta se ja hakkaa False Swipella,kun sillä on enää yksi HP jäljellä yritä pitää se unessa,ja heittele palloja joita pitäis olla varattuna kyllä aika läjä (ultra- ja heavy ballit käy hyvin.).
 
mutta WA Luigi,älä sinä kuitenkaan Groudoniin mene Master Ballia käyttämään,säästä se mieluummin Raiquazaan.
 
miten saphiressa pääsee seitsemännelle salille ovi on lukossa enkä saa sitä auki
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fishchicken
mutta WA Luigi,älä sinä kuitenkaan Groudoniin mene Master Ballia käyttämään,säästä se mieluummin Raiquazaan.
Ei vaan latiokseen! (vai oliko se latias joka rubyssä on?) :confused:
Ite sain rayquazan kaverin pelissä ekaan ultraan. :D
 
Oon jumissa.

Oon varmaan aika surkea, mutta miten pääsee kehittämään fossiilin ja kumpi kannattaa ottaa Root vai Claw? Otin Clawin joo mut silti hakkasin Lava pääkin mun Sceptile on 43 levelinen miten pääsen eteenpäin? Kertokaa jooko, kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: Oon jumissa.

Jori sanoi:
Oon varmaan aika surkea, mutta miten pääsee kehittämään fossiilin ja kumpi kannattaa ottaa Root vai Claw? Otin Clawin joo mut silti hakkasin Lava pääkin mun Sceptile on 43 levelinen miten pääsen eteenpäin? Kertokaa jooko, kiitos jo etukäteen.

Nonii eli pystyt herättämään henkiin fossiilisi Devon Corporationissa (joka on Rustboro Cityssä). Siellä toisessa kerroksessa on ukko joka herättää fossiilin.

Nyt sun muuten pitää mennä Petalburg Cityyn jossa on sun isän sali ottele sitä vastaan. Sitten käy Wallyn kotona. Wallyn isä antaa sulle HM Surfin (sen jälkeen ku oot voittanut isäs).

Miten sulla voi olla muka 43 levanen Sceptile?
 
Vastaus: Miten otitte Groudonin rubyssa ?

Tuo kysymys oli jo "kohtuu" vanha. 4-01-2004, kysytty.
Ei näin vanhoja juttuja ole pakko kaivella?

E: onhan se kiva että uusia viestejä saa kirjoitettua, mutta että ei näin vanhoihin tarvitse :)

T: Konsolifinin uusi valittaja :cool:
 
Ylös Bottom