Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten tilata netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuka mie oon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kuka mie oon

New Member
elikkä aina kun yritän tilata pelin netist esim vdp tai koneboxilt niin aina laitan kortin tiedot niin sitten tulee se saamarin joku hemmetin osuuspankin hyväksyntä juttu elikkä miten saa silleen ettei tarttee noit verkko pankin käyttäijä .

Vastaus: miten tilata netistä?

Käyttöohjeet on myös hyvä lukea, jos ikä sattuukin riittämään. Ja nykyisin moni paikka pyytää varmennusta myös luottokorttiostoksesta verkkopankin kautta. Eli jos kortti on sinun ja sinulla on verkkopankki, niin käytä tunnuksiasi :rolleyes:

Eli toisin sanoen, ilman verkkopankkitunnuksia on nykyään vaikea tilata mitään... Ellei onnistu laskulla

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

elikkä mul ei nyt satu olemaan verkko pankin tunnuksia joten saako miltään sivulta tilattua pelejä?

Postiennakkolla sitten. Silloin kotiin tulee kirje, jonka avulla haet paketin postista. Maksu tapahtuu siis vasta postissa.

Jep, postiennakollahan tuo onnistu. Miinushan siinä on se, että et voi tilata pelejä arvonlisäverottomia pelejää, eli joudut maksamaan sen 23% veroja. Postiennakolla tilatessa tulee myös maksettavaksi postimaksut ja vielä ylimääräinen postiennakkkomaksu. Kallista puuhaa, mutta sinulla ei tunnu muita mahdollisuuksia olevan.

Itse tilasin ennen postiennakolla kaikki pelini, mutta nykyään kun on nuo pankin verkkotunnukset ym. niin olen siirtynyt siihen kokonaan. Niin paljon helpompaa, kätevämpää ja halvempaa.

Suosittelen kyllä hankkimaan nuo verkkopankkitunnukset, jos vaan mahdollista. Helpottaa kummasti asiointia monissakin paikoissa. Eikä maksa mitään

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Ylös Bottom