Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten Xboxin voi päivittää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äijä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Äijä

New Member
Eli otsikko, onnistuuko se miten? Tai mitenkään, ja sitten tuosta tietokoneen näyttöön kytkettävästä jutusta että voi pelata näytöllä niin kannattaako ostaa ViewSonicin 17" reso 1280x1024 näyttöön?

Vastaus: Miten Xboxin voi päivittää?

Laittamalla boxi nettiin. Saahan sitä tarkan kuvan tuohon 17" jos se on ideana. Ihan asiallinen oli 17" kunhan pelaa metristä tai kahdesta.

Kyllä mulla se livessä onn mutta muistaakseni en ole ikinä ladannut mitään päivitystä ja kun katon sieltä system niin se näyttä 2.**** ja last update march 2007 tai jotain tällästä.

Jos oot Livessä ja se ei päivitä niin ehkä sulla on jo uusin versio??? suosittelen myymään boksin ja ostamaan pleikkarin.

suosittelen myymään boksin ja ostamaan pleikkarin.

(Mutta entä jos alkuperäinen kysyjä haluaakin pelata konsolipelien parhaita versioita B-luokan viritysten sijaan?)

Xbox tosiaan osaa päivittää käyttöjärjestelmänsä automaattisesti verkosta aina jos uudempi versio on saatavilla. Toimenpide ei ole mikään puolen tunnin operaatio vaan lyhyt pariminuuttinen. Sama pätee peleihin: jos päivitystiedostoja on saatavilla, XO tarjoutuu asentamaan ne kun käynnistät pelin niin että olet yhteydessä Liveen.

Joop kyllä mä noita pelejä olen päivittänyt mutta ihmetyttää kun kaverin boxilla siinä alussa kun näkyy gamercard siis dashboardilla sillä näkyy näin

Gamerscore
Games
Archievements

mulla taas

Rep
GamerScore
Zone

Ja kysyn vielä että jos toiselle acolle on chargettanut liveä niin voiko sen vaihtaa toiselle acolle?

Kaverisi boxi ei ole netissä ja sen takia erilainen gamercard.
Liveä ei pysty siirtämään.

miten saan omani konsolini nettiin kun se näyttää ip adressin failed oonko tehny jotain väärin:(:

miten saan omani konsolini nettiin kun se näyttää ip adressin failed oonko tehny jotain väärin:(:

Säädä reitittimesi DHCP-asetuksia niin että se osaa antaa Boksillesi IP-osoitteen. Reitittimen ohjekirja neuvonee.

(Näin siis jos arvasin oikein, että sun verkkoyhteytesi hoitelee reititin, joka osaa toimia DHCP-palvelimena. Useimmilla lienee tällainen ratkaisu käytössään.)

Minulla konsolissa ei ole edes nettiyhteyttä, joten voiko konsolia päivittää mitenkään muuten? Ainakin Xbox.comista pystyisi päivityksen lataamaan + polttamaan CD:lle, toimiiko se keino enää?

Minulla konsolissa ei ole edes nettiyhteyttä, joten voiko konsolia päivittää mitenkään muuten? Ainakin Xbox.comista pystyisi päivityksen lataamaan + polttamaan CD:lle, toimiiko se keino enää?

Pitäisi toimia juurikin noin...

Ylös Bottom