Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten ykkösohjain vaihdetaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paffe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Paffe

New Member
Eli ongelmana on se, että toisen käyttökerran jälkeen wiin mukana tulleen ohjaimen laser osoitin muuttui epätarkaksi ja se tärisee ikävällä tavalla. Tästä syystä en käytä kyseistä ohjainta ellei pelata nelinpeli ja joudun siis joka kerta vaihtamaan toisen ohjaimen aktiiviseksi, kun pelaan esim. Resident eviliä.

Tällä uudeksi ykkösohjaimeksi valitulla ohjaimella on kuitenkin se ongelma, että sillä ei voi sammuttaa konsolia. Eikä se myöskäänn pysy 1. ohjaimena vaan aina kun käynnistän konsolin uudestaan, joudun käyttämään sitä konsolin mukana tullutta ohjainta (tunnistan kortsusta) ja sitten taas vaihtamaan valikosta toisen ohjaimen aktiiviseksi.

Vastaus: Miten ykkösohjain vaihdetaan?

Lue Wiin manuaalista? Vinkki: hommaan liittyy kaksi punaista nappia.

Etuluukku auki konsolista, patterit esille ohjaimesta. Näpäytä punaista nappia konsolista ja heti perään (niin nopeaan kuin pystyt) punaista nappia ohjaimesta. Ohjain parittuu uusiksi ja on ensisijainen.

Manuskan lukemalla tämä olisi selvinnyt.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hmmm? Mulla kyllä muistaakseni konsolin käynnistävä ohjain on ja pysyy ykkösenä. Eli jos satun vahingossa käynnistämään Wiin mun "kakkosohjaimella", niin se pysyy ykkösenä kunnes sammutan konsolin. Mutta voinpa muistaa väärin.

teme1986 sanoi:
Kyllä muistit oikein. Mulla sama juttu, mikäli käynnistän konsolin "kakkosohjaimella" niin se on ja pysyy ykkösohjaimena siihen asti kun sammutan konsolin.
kyllä.. sama kikka käy hyvin esim, kun itellä toinen kapula on kitarassa ja toinen vapaana, eli sitä ei tarvi sieltä pois ottaa kun kattoo vaan kummalla käynnistää konsolin niin se on sit ykkösohjain :)

tämä vinkki tosin kelpaa vain kun pelailee enemmän yksikseen :P

Ylös Bottom