Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Samppa
Itse en pitkänlinjan pelaajana oikein ymmärrä tätä "lastenpeli"-keskustelua. Eikös suurin osa peleistä kuitenkin ole suunnattu lähestulkoon kaikille, pikkulapset tosin eräänä tärkeimpänä segmenttinä. Ongelman tästä tuntuvat tekevän lähinnä kai ne teini-ikäiset jotka ovat juuri jättäneet lapsuusajan taakseen ja elävät herkkää identiteettikriisin aikaa haluten tehdä pesäeroa "lapsiin". Eli kärjistetysti siis kaverin konsolia haukutaan lapsellisista peleistä ja omalla koneella on pelkkää adult-kamaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Ja jos penskoille on konetta ostamassa, niin kai se PSOne tai GBA olisi mielestäni paras vaihtoehto.
Itse en ymmärrä miksi pokémon leimataan "lastenpeliksi". Olen pelannut pokémon blueta ja silveriä ja voin sanoa että on ihme jos joku alle 10-vuotias pääsee ne läpi ilman muiden apua. Ja kun mennään edistyneempiin strategioihin niin täytyy olla vielä vanhempi pärjätäkseen.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Niin, ei minunkaan mielestä voida vetää suoria yhtäsuuruusmerkkejä söpön ja lastenpelin kanssa. Odotellaan suosiolla niiden Pokemonien tuloon, heheh.
Joo me ollaan Telppiksen kanssa pelattu pokemonia siitä lähtien kun se tuli, ja mua kyrsii aivan SAIRAASTI se että se on muka lastenpeli.Tulkaa näyttämään joku seitsemänvuotias joka on löytäny pelin kaikki pokemonit ja salaisuudet!Ei montaa löydy!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Itse en ymmärrä miksi pokémon leimataan "lastenpeliksi". Olen pelannut pokémon blueta ja silveriä ja voin sanoa että on ihme jos joku alle 10-vuotias pääsee ne läpi ilman muiden apua. Ja kun mennään edistyneempiin strategioihin niin täytyy olla vielä vanhempi pärjätäkseen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Joo me ollaan Telppiksen kanssa pelattu pokemonia siitä lähtien kun se tuli, ja mua kyrsii aivan SAIRAASTI se että se on muka lastenpeli.Tulkaa näyttämään joku seitsemänvuotias joka on löytäny pelin kaikki pokemonit ja salaisuudet!Ei montaa löydy!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Samppa
Itse en pitkänlinjan pelaajana oikein ymmärrä tätä "lastenpeli"-keskustelua. Eikös suurin osa peleistä kuitenkin ole suunnattu lähestulkoon kaikille, pikkulapset tosin eräänä tärkeimpänä segmenttinä. Ongelman tästä tuntuvat tekevän lähinnä kai ne teini-ikäiset jotka ovat juuri jättäneet lapsuusajan taakseen ja elävät herkkää identiteettikriisin aikaa haluten tehdä pesäeroa "lapsiin". Eli kärjistetysti siis kaverin konsolia haukutaan lapsellisista peleistä ja omalla koneella on pelkkää adult-kamaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bogbas
Ja kaiken huippu on kun neljäs- luokkalaiset arvostelevat cuben pelejä lapsellisiksi (ei millään pahalla jos joku on vielä tuon ikäinen)
ja perustelut : eihän siinä ole edes verta...![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Tuo "Cube on lastenkonsoli" on kyllä niin ärsyttävää shittiä ettei sitä vain jaksa oikein enää kuunnella.
Kaiken lisäksi pelaaminen ei katso ikää!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ja kaverit on joskus vielä sanoneet että kun ne tulee meille pelaamaan, ne sanoo puolisoilleen että ne tulee katsomaan lätkää/leffaa/tms.
Se se vasta on lapsellista ettei kehtaa myöntää että tykkää peleistä ja konsoleista.
No mutta mä nyt olen muutenkin aika lapsellinen.![]()
-Kauniit ja rohkeat (ja muut vastaavat TV-sarjat). No nyt meni jo sairaaksi.
-Golf. Ei helvetti. Äijät kävelee naurettavissa kengissä ja vääntyilee ihan vammasissa asennoissa pää pieneen koloon tuijottaen. Onko tässä jokin puutostilasyndrooma esillä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1
Ei, älä puhu asioista joista et tiedä. Golf on todella hauska urheilulaji. Ja kengät on pitoa varten. Noista muista lajeista en osaa oikein sanoa. Mutta pidä pääs kii jos et ole itse pelannut.