Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitkä ovat Cuben lastenpelit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mika73

Well-Known Member
Ihmettelen vain...

Kun näistä julkaisupeleistä ei yksikään ole tuntunut ns. lasten peliltä.

Turha tarjota Luigia.. Sekin on kaikille meille Nintendon ystäville.

Söpö pelejä voi kyllä olla. mutta ei varsinaisia lastenpelejä.

Ei sille oikein lastenpelejä ole vielä tullut. Jos kakaroille on konetta hommaamassa niin PS2 on paras vaihtoehto.

Universal Studios.
Se on teletappi-ikäisille, ne pitävät sen kirkkaista väreistä ja hassuista äänistä.:) Tämän päättelin siitä, että mitään muuta kohderyhmää tuolla pelillä ei voi olla.
--
Pirkka
PS. Minä en ole sitten vastuussa, jos jonkun tenava saa aivovaurion tuosta "pelistä" - tämä on vain huono vitsi.

Itse en pitkänlinjan pelaajana oikein ymmärrä tätä "lastenpeli"-keskustelua. Eikös suurin osa peleistä kuitenkin ole suunnattu lähestulkoon kaikille, pikkulapset tosin eräänä tärkeimpänä segmenttinä. Ongelman tästä tuntuvat tekevän lähinnä kai ne teini-ikäiset jotka ovat juuri jättäneet lapsuusajan taakseen ja elävät herkkää identiteettikriisin aikaa haluten tehdä pesäeroa "lapsiin". Eli kärjistetysti siis kaverin konsolia haukutaan lapsellisista peleistä ja omalla koneella on pelkkää adult-kamaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Samppa
Itse en pitkänlinjan pelaajana oikein ymmärrä tätä "lastenpeli"-keskustelua. Eikös suurin osa peleistä kuitenkin ole suunnattu lähestulkoon kaikille, pikkulapset tosin eräänä tärkeimpänä segmenttinä. Ongelman tästä tuntuvat tekevän lähinnä kai ne teini-ikäiset jotka ovat juuri jättäneet lapsuusajan taakseen ja elävät herkkää identiteettikriisin aikaa haluten tehdä pesäeroa "lapsiin". Eli kärjistetysti siis kaverin konsolia haukutaan lapsellisista peleistä ja omalla koneella on pelkkää adult-kamaa.

Ei riitä ymmärrys täälläkään... ja siksi herättelin kewskustelua, kun en yhtään lastenpeliä ole huomannut.. :) Kai tuollekkin joku Aku Ankka peli tulee, kun olihan se PS2sellekkin.

Toinen pitkänlinjan pelaaja.. Vic20sellä tahkottiin.. ja tahkotaan edelleen.. :)

Niin, ei minunkaan mielestä voida vetää suoria yhtäsuuruusmerkkejä söpön ja lastenpelin kanssa. Odotellaan suosiolla niiden Pokemonien tuloon, heheh.

Ja jos penskoille on konetta ostamassa, niin kai se PSOne tai GBA olisi mielestäni paras vaihtoehto.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae

Ja jos penskoille on konetta ostamassa, niin kai se PSOne tai GBA olisi mielestäni paras vaihtoehto.

Kyllä itse ainakin suosittelisin juuri Gamecubea. Moni julkaisupeleistä on varmasti perheen pienimpienkin mieleen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Niin, ei minunkaan mielestä voida vetää suoria yhtäsuuruusmerkkejä söpön ja lastenpelin kanssa. Odotellaan suosiolla niiden Pokemonien tuloon, heheh.
Itse en ymmärrä miksi pokémon leimataan "lastenpeliksi". Olen pelannut pokémon blueta ja silveriä ja voin sanoa että on ihme jos joku alle 10-vuotias pääsee ne läpi ilman muiden apua. Ja kun mennään edistyneempiin strategioihin niin täytyy olla vielä vanhempi pärjätäkseen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

Itse en ymmärrä miksi pokémon leimataan "lastenpeliksi". Olen pelannut pokémon blueta ja silveriä ja voin sanoa että on ihme jos joku alle 10-vuotias pääsee ne läpi ilman muiden apua. Ja kun mennään edistyneempiin strategioihin niin täytyy olla vielä vanhempi pärjätäkseen.
Joo me ollaan Telppiksen kanssa pelattu pokemonia siitä lähtien kun se tuli, ja mua kyrsii aivan SAIRAASTI se että se on muka lastenpeli.Tulkaa näyttämään joku seitsemänvuotias joka on löytäny pelin kaikki pokemonit ja salaisuudet!Ei montaa löydy!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117

Joo me ollaan Telppiksen kanssa pelattu pokemonia siitä lähtien kun se tuli, ja mua kyrsii aivan SAIRAASTI se että se on muka lastenpeli.Tulkaa näyttämään joku seitsemänvuotias joka on löytäny pelin kaikki pokemonit ja salaisuudet!Ei montaa löydy!

Älkääs nyt aliarvioiko noita muksuja. Kyllä nykyään tuollaiset ala-asteikäiset voivat olla aika hakoja pelien kimpussa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Samppa

Ja kaiken huippu on kun neljäs- luokkalaiset arvostelevat cuben pelejä lapsellisiksi (ei millään pahalla jos joku on vielä tuon ikäinen ;))
ja perustelut : eihän siinä ole edes verta...:rolleyes:

Ensinnäkin jos RE:ssä ei ole verta niin missä sitten on? Sitäpaitsi se on aina skidien hommaa olla vaatimassa verta peliin. Pelaisivat Soldier of fortunea jos verta haluavat. Joku kuukausi takaperin pelailin Medal of honoria netissä ja kyseisessä pelissä ei ollut verta lainkaan ja todella monet pelaajat itkivät siitä jatkuvasti. Minua veren puute ei haitannut yhtään, sillä turha verellä mässäily on enemmänkin naurettavaa. Tietysti MoH:Aa tyylisessä hieman realismia hakevassa pelissä veren ymmärtäisi, koska ei se sota aivan veretöntä ole, mutta kuitenkin. Eiköhän se ole juuri nuo neljäs ja viides luokkalaiset joiden täytyy esittää olevansa isoja, kun eivät pelaa "lastenpelejä".

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bogbas

Ja kaiken huippu on kun neljäs- luokkalaiset arvostelevat cuben pelejä lapsellisiksi (ei millään pahalla jos joku on vielä tuon ikäinen ;))
ja perustelut : eihän siinä ole edes verta...:rolleyes:

Tuon ikäisten pätemisen tarpeelle ei voi antaa minkäänlaista painoarvoa... Seuraava vaihe on alkaa vetää röökiä ja keppanaa.. ja kuvitella olevansa aikuinen.

Me pelaamme pelejä, koska se on hauskaa.. ja Nintendo tekee parhaat pelit :)

Tuo "Cube on lastenkonsoli" on kyllä niin ärsyttävää shittiä ettei sitä vain jaksa oikein enää kuunnella.

Kaiken lisäksi pelaaminen ei katso ikää!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Tuo "Cube on lastenkonsoli" on kyllä niin ärsyttävää shittiä ettei sitä vain jaksa oikein enää kuunnella.

Kaiken lisäksi pelaaminen ei katso ikää!

Totuuksia mitä olen itse saanut kuulla.

1) Pelaaminen ylipäätänsä on lapsellista
2) Konsolilla pelaaminen vielä lapsellisempaa
3) On todella lapsellista omistaa enemmän kuin yksi konsoli

Ja kaverit on joskus vielä sanoneet että kun ne tulee meille pelaamaan, ne sanoo puolisoilleen että ne tulee katsomaan lätkää/leffaa/tms.
Se se vasta on lapsellista ettei kehtaa myöntää että tykkää peleistä ja konsoleista.
No mutta mä nyt olen muutenkin aika lapsellinen.:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ja kaverit on joskus vielä sanoneet että kun ne tulee meille pelaamaan, ne sanoo puolisoilleen että ne tulee katsomaan lätkää/leffaa/tms.
Se se vasta on lapsellista ettei kehtaa myöntää että tykkää peleistä ja konsoleista.
No mutta mä nyt olen muutenkin aika lapsellinen.:D

Aih, toi on jo oikeastaan vähän säälittävää. Ettei siis uskalla muille myöntää että pitää peleistä. Argh! Jos konsolipelailu on lapsellista niin samalla logiikalla:

-Jääkiekko on naurettavaa. Ajattele nyt, 10 heppua luistelee yhden pienen kumilätkän perässä ja alkaa hakkaamaan toisiaan kun eivät saa sitä mailaansa.

-Golf. Ei helvetti. Äijät kävelee naurettavissa kengissä ja vääntyilee ihan vammasissa asennoissa pää pieneen koloon tuijottaen. Onko tässä jokin puutostilasyndrooma esillä?

-Kuntopyörä. Aina vaan pahenee. Tyyppi figetsoi himassa eikä pääse metriäkään eteenpäin.

-Kauniit ja rohkeat (ja muut vastaavat TV-sarjat). No nyt meni jo sairaaksi.

Noi sitten oli vain heittoja, jotka kuvastaa pelejä haukkuvien ihmisten aivotoimintaa ja logiikkaa.

Juu, pelaaminen on lapsellista! Naurettavaa pelleilyä!

No ainakaan minä en sitten häpeä olla lapsellinen. Uskallan olla oma itseni enkä tuota sillä kenellekään mitään vahinkoa.

-Kauniit ja rohkeat (ja muut vastaavat TV-sarjat). No nyt meni jo sairaaksi.

Lapsellista ja äärimmäisen kieroutunutta! Kelatkaa nyt oikeasti tilannetta, jossa yksi nainen on ollut naimisissa sekä isän että pojan kanssa + menee(vai on jo mennyt, sori vaan en ole ahkera seuraaja:D) naimisiin toisen pojan kanssa!

-Golf. Ei helvetti. Äijät kävelee naurettavissa kengissä ja vääntyilee ihan vammasissa asennoissa pää pieneen koloon tuijottaen. Onko tässä jokin puutostilasyndrooma esillä?

Ei, älä puhu asioista joista et tiedä. Golf on todella hauska urheilulaji. Ja kengät on pitoa varten. Noista muista lajeista en osaa oikein sanoa. Mutta pidä pääs kii jos et ole itse pelannut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1

Ei, älä puhu asioista joista et tiedä. Golf on todella hauska urheilulaji. Ja kengät on pitoa varten. Noista muista lajeista en osaa oikein sanoa. Mutta pidä pääs kii jos et ole itse pelannut.

Olen muutaman kierroksen pelannut ja laji ei sovi minulle.
Jos olisi enemmän tilaa ja vähemmän porukkaa kentällä, asioita ei tarttisi ottaa niin vakavasti ja joku kärräisi kylmää kaljakoria mukana pelin ajan, niin sitten voisin kokeilla uudestaan.
Mielestäni naurettavaa pelleilyä koko laji.
Vaikkakin hyvä idea, mitä vähemmän teet töitä, sitä enemmän tienaat.

Ylös Bottom