Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitkä ovat Cuben lastenpelit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1
Ei, älä puhu asioista joista et tiedä. Golf on todella hauska urheilulaji. Ja kengät on pitoa varten. Noista muista lajeista en osaa oikein sanoa. Mutta pidä pääs kii jos et ole itse pelannut.

Otahan Aleksi1 rauhallisesti ja lue viestini loppuun. Minä en haukkunut golffia (Dreamcastin Tee Off on sikahyvä!) vaan sanoin että niiden tyypin aivologiikalla jotka haukkuvat pelailua voisi haukkua muita lajeja esittämilläni tavoilla. Otin tuon golffin (ja lätkän, kuntopyörän ja K&R) mukaan kun yleensä nuo golffipelaajat ovat sellaisia jotka haukkuvat konsolipelejä lapsellisiksi.

Viestini oli siis puhdasta v****ilua niille jotka haukkuvat pelaamista. Ja kieli poskella kirjoitettu!

Eikö kenelläkään ole enää huumorintajua?

Itse olen tainnut pelata golfia sellaiset 3 vuotta. Tajusin, että Tonppa pelleilee ja mitä siitä vaikka ei pelleilisi? Aleksi1 ei nyt tainnut ihan tajuta että kaikki ei pidä golfista ja se on ihan ymmärrettävää. Ei sitä pidä ottaa niin henkilökohtaisesti, jos joku ei pidä siitä sinun "omasta" lajista. Golf on ihan hauska laji joka kärsii pahoista ennakkoasenteista aivan kuten pelaaminen.

P.S Ne melkoisen rumat kengät on aika yliarvostettuja :)

Ja totuuden torvi ärähtää täälläpäin...

mitä tuosta golffista tuli puheeksi, niin mun mielestä
ihmisten harrastuksia ei todellakaan pysty vertailemaan.

itse pelaan myös Snookeria joka voi jonkun mielestä olla
tyhmää. "mitä ideaa on lyödä kepillä jotai palloja hä?"

pidän Snookerista, pidän peleistä, (C16 oli ensikone) ja
aika monesta muustakin asiasta.

mutta tyhmää on leimata joidenkin ihmisten ajankäyttö.

mielipiteistä on aivan turha ruveta kinaamaan, koska
sellaisia ihmisiä ei löydy jotka ovat täysin samaa mieltä
joka asiasta.

tähän loppuun voi sanoo...

Mä pelaan, ja oon vitun ylpee siitä, se on harrastus siinä missä
toisille pallon potkinta tai kiekon seuraaminen on elämä.

Miettikää ennenkö puhutte yhtään mistään !

Huom. tää ei sitte ollu tarkoitettu kettuiluna :)

ja lastenpelejä jumalauta pelaan minäki, Yoshi's Story on aivan ällöväritetty, mutta silti aika mukava peli, vaikka ne musiikit on tehtykin kehtoikäisille :)

Mutta tässä oli esimerkkejä...

Pistäkää paremmaksi :D

T: Scorpz

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Olen muutaman kierroksen pelannut ja laji ei sovi minulle.
Jos olisi enemmän tilaa ja vähemmän porukkaa kentällä, asioita ei tarttisi ottaa niin vakavasti ja joku kärräisi kylmää kaljakoria mukana pelin ajan, niin sitten voisin kokeilla uudestaan.
Mielestäni naurettavaa pelleilyä koko laji.
Vaikkakin hyvä idea, mitä vähemmän teet töitä, sitä enemmän tienaat.

ai hehtaaripyssylläkö lyöt? :) viitaten tohon tilasta valittamiseen. Ja mulla ainakin on aina kylmää juotavaa bag:issä.

Ylös Bottom