Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mod -piiristä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Swindler
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Swindler

New Member
Vähän tyhmä kysymys, mutta olen kuullut, että PS2 mod -piirin juotto on hivenen vi***maista hommaa ja menee vaikeeks. Veikkaatteko, että joku elektroniikkafirma jossa juotellaan ja korjaillaan kaikkea, viitsisi juottaa piirin vai pitäisikö se sitten lähettää hevnetiin josta hintaa tulisi 110e + postikulut?

Olisi nimittäin mavullaan pelata King of fightereitä sun muita Suikodeneja jotka ei perinteisesti eurooppaan selviä.

Vastaus: Mod -piiristä

Viikko sitten tuli yksi piiri asennettua. Mielestäni "vaikeinta" oli itse ps2:sen purkaminen, koska en ollut sitä ennen tehnyt. Kun sitten emolevy oli kädessä niin piirin juottaminen ei ollut ongelma. Kannattaa olla vain huolellinen ja vedellä piuhat oikeita reittejä ja emoa pitkin. Juotettavia kohteita tais olla 23kpl ja piiri alkoi toimimaan ekalla kerralla.

Ahaa. No kiitos tiedosta. Kaverin veli vain valitteli, että ei uskaltanut itse ruveta masentamaan piiriä koska oli niin pirullisen tarkkaa puuhaa. No pitää katsella tarkemmin jos asennus onnistuisi.

Swindler sanoi:
Ahaa. No kiitos tiedosta. Kaverin veli vain valitteli, että ei uskaltanut itse ruveta masentamaan piiriä koska oli niin pirullisen tarkkaa puuhaa. No pitää katsella tarkemmin jos asennus onnistuisi.

On tarkkaa joo, mutta kun piuhat laittaa HUOLELLISESTI yksitellen ja ei turhaan hätiköi niin ei se ylisepääsemätön asennus ole.

Kehottaisin silti kääntymään ammattilaisten puoleen asiassa jos yhtään epäilee taitojaan, modauksen jos mokaa niin koneen voi joutua heittämään samantien roskiin. Onhan Hevnetin hinta kallis, mutta taatusti toimii ja muistaakseni antoivat vielä työlle vuoden takuun.

KOFithan nyt on tulossa Europpaan joka tapauksessa.

No en mä sitä itse kyllä ajatellutkaan masentaa, mutta jos joku puljus en pistäis. Ja monet muutkin jää väliin kuin KoFit, ne nyt oli vaan esimerkkejä.

<Linkki poistettu. T:Oliver> kattoo tuolta ne asennus kohdat siellä on jotain niistä asentajista ketkä tekis, ja asennuksen hintakaan ei näyttäny olevan mikää hullu ( 30-50e)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom