Ylipastori
KonsoliFIN Turnausisäntä <br> Jäsen / [MTF]
Tänne keskustelu turnauksesta sekä jälkipelit.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siis sori nyt kauheasti kun pyysin sinua muistuttamaan joukkueen jäseniä noista säännöistä, mutta eikös se ole ihan fiksua? Olen satavarma että jonkun joukkueen joku jäsen tulee rikkomaan jotain sääntöä turnauksessa. On hyvä koittaa varmistaa, että ainakaan meidän hylkiöiden tiimissä ei pääse tällaista virhettä tapahtumaan.
Parempi niin sanotusti tehdä double-check kuin katua, vai mitä?
[FF]Myytti;1032874 sanoi:Tuubit ja thumperit, kun näyttää kuuluvan monen suomalaisen vakiovarustukseen.
Ei claymore oo mitää järkee kieltää. Tekee vaa rushista helpompaa jos niit ei siel oo yhtää väisteltävänä ja vielä ku nyt niit ei saa ku yks per ukko
Kaikki eivät tykkää kämppiä claymorejen takana.
Niin tai voihan kuule ajatella niin, että jos et omaa selkääsi muulla kuin claymorella osaa katsoa, niin olet nopo. My views.Ei claymore oo mitää järkee kieltää. Tekee vaa rushista helpompaa jos niit ei siel oo yhtää väisteltävänä ja vielä ku nyt niit ei saa ku yks per ukko
[FF]Myytti;1036650 sanoi:Niin tai voihan kuule ajatella niin, että jos et omaa selkääsi muulla kuin claymorella osaa katsoa, niin olet nopo. My views.
kuka sanoo et ne selkää pitää heittää taidat olla nopo ku et osaa niitä käyttää. Kieltäkää mun puolesta ei mun peli siihe kaadu. Harvemmi niit itte tulee käytettyy aattelin nyt tässä hieman muita...
[FF]Myytti;1036974 sanoi:. AK-47 noobituubitin muutaman ikkunoista ja muuten laitoin (valehtelematta) kenttään joka kierroksella, jolla taloon pääsin vähintään 3 kleikka, monesti enemmänkin. kuin aina tapahtuu, koska IQ of some people is very low). Varmuudeksi otin vielä jonku nopohaulikon, AA-12 tais olla.
Onnea turnauksessa jatkaville.
Eihän kleikkoja voi olla kuin 2 samaan aikaan. Vai tarkoititko että laitoit aina uuden kun vanha meni? Mikä muuten tekee AA-12 "nopo" aseen?
Minunkin puolesta onnea turnauksessa jatkaville . Sori OT