Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 -turnauksen jälkipelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ylipastori
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 - turnauksen jälkipelit

Hei. Noita ase-, perk- ja killstreak-rajoituksia on niin paljon, että olen varma, että niitä tullaan jonkunkin kerran rikkomaan. Mikä on menettely tällaisissa tapauksessa? Yhdestä vaikkapa care packagen käytöstä heti joukkue ulos turnauksesta?
Rikkomuksia on tietysti hankalampi todistaa...

Vastaus: Modern Warfare 2 -turnauksen jälkipelit

Uskon ja toivon, että jokaiselle joukkueelle olivat säännöt selviä ennen päätöstä osallistua turnaukseen.

Mikäli Fair Play on liian hankalaa, en näe syytä miksi sellaisen joukkueen tulisi olla / jatkaa turnauksessa.

Kaikista sääntörikkomuksista kannattaa raportoida turnausisännille ja molempien osapuolten kertomusten perusteella päätämme sitten jatkotoimet.

Ei ole niin vaikea. Päästään runkk... siis tarkoitan tuubittajista pois ja samalla on enemmän kuin selvää, että kakkosaseena voi olla vain HANDGUN.

KIELLETYT ASEET JA VÄLINEET:
Javelin, RPG-7 x 2, Thumper x 2, AT4-HS; Attachmentit: Grenade Launcher (nämä voisi jättää tästä kokonaan pois ku vain pistoolit sallittu, paitsi gl tietysti).
Vain pistoolit sallittu kakkosaseena

KIELLETYT PERKIT:
Last stand, One man army, Scavenger ja Hardline. Hyvä näin.

KILLSTREAK-RAJOITUKSET:
Vain UAV, Counter-UAV ja Predator Missile sallittuja. miksi killstreak rewardit on edes päällä?

DEATH STREAK -RAJOITUKSET:
Vain Copycat sallittu (näin!)

Kyllä muistan omalle tiimille mainita näistä. Ärsyttää vain, että nyt kun vähän pelaillut Suomi-porukoissa niin suomalaisethan on näitä naurettavimpia nyyppiä, joiden kanssa peli-ilo menee. AT4, RPG, GL, thumper, claymore meesis ja sit inistää, että "et voi olla niin tyhmä, että juokset noihi alkutuubituskohtii". Voi ziizuz oikeesti.

Pitäisi vissii kadota tonne Decerto laddereihin. Sehän eliminoi esim. P90 ison lippaan takia (mutta ei ump, mikä on hölmöä). Lisäksi Claymore ja c4 kielletty ja killstreakit ja yms. Plantti kestää kauemmin ja defuusaus kans.

Meikän mielestä bannimisesta valittaminen on tyhmää. Jep, kyllä! Iski semmoinen fakta, että peli on vain 100 kertaa nautittavampi lukuisilla ase-, perk- ja varustebanneilla. Nimimerkillä "Hei myytti pelataaanks pelkillä puukoilla ilman commandoa prota ja tactical knifeä ku nuin iniset".

Miksi otin tän esille? Siksi, että varsinki, kun nyt pelataan HC SD:tä niin peli-iloa katoaa miniscule heltin takia monesti aivan kokonaan. HC SD olisi niin loistava, jos siinä olisi samat laiffit ku normissa. Ei karttaa yms. ova loistavia, mutta noi laiffit sais olla samassa ku normi sd:ssä.

Jos nyt meikän haters -klubi tulee vääntää jotain hyvää tuubeista (esim. helppo tappaa kämpperit kulmista), niin ohjeeni on -> get good. Outsmart your opponents and it's all good. Olen pelannut montaa peliä netissä sanotaan nyt niin "bannittuna" kuin vain voi ja gaming experience oli tuhat kertaa parempi kuin ei-bannittuna openeilla. SOCOM 2, 3, CA PS2:lla ja vaikkapa COD4 PS3:lla. Nämä bannit, jotka tulevat ihmisille "yllätyksinä" ovat loistavia. Mm. juuri Joblo käski minua muistuttaa näistä, kun pelataan matseja. Voe voe.... en ollut uskoa korviani. 1. Lukekaa säännöt. 2. Eikö tällaiset ole nyt itsestään selvää. Yhdyn Ylipastoriin noissa pointeissa.

thx bye and get matches going.

Varmistan vain, että kai tuo stingeri on sallittu, sitä ei ole kielletty suoranaisesti, kuitenki "vain pistoolit sallittu kakkosaseena" herätti epäilykseni. Pelataan sitten cold-bloodedilla jos kielletty, mutta mielestäni olisi hyvä saada selvyys tähän.

Ilman muuta laitetaan Stinger sallituksi.
Kiitos ylläoleville kirjoittajille huomautuksesta.

Hyvin perusteltua koska UAV on käytössä Kill Streakeissa ja Stingerillä ei voi "massamurhata" maajoukkoja.

Stingerin salliminen on kirjoitettuna nyt myös sääntöihin.

Myytti, nyt oli kyllä hiukkasen epäselvä viesti. :p

Siis sori nyt kauheasti kun pyysin sinua muistuttamaan joukkueen jäseniä noista säännöistä, mutta eikös se ole ihan fiksua? Olen satavarma että jonkun joukkueen joku jäsen tulee rikkomaan jotain sääntöä turnauksessa. On hyvä koittaa varmistaa, että ainakaan meidän hylkiöiden tiimissä ei pääse tällaista virhettä tapahtumaan.
Parempi niin sanotusti tehdä double-check kuin katua, vai mitä? :)

Hyvää ja reilua turnausta kaikille!

Siis sori nyt kauheasti kun pyysin sinua muistuttamaan joukkueen jäseniä noista säännöistä, mutta eikös se ole ihan fiksua? Olen satavarma että jonkun joukkueen joku jäsen tulee rikkomaan jotain sääntöä turnauksessa. On hyvä koittaa varmistaa, että ainakaan meidän hylkiöiden tiimissä ei pääse tällaista virhettä tapahtumaan.
Parempi niin sanotusti tehdä double-check kuin katua, vai mitä? :)

Siis ei mitään hyvä juttu, mutta valitettavaa, että näin joutuu yleensäkin tekemään. Tuossa ylempänä mainitsinkin miksi. Tuubit ja thumperit, kun näyttää kuuluvan monen suomalaisen vakiovarustukseen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

[FF]Myytti;1032874 sanoi:
Tuubit ja thumperit, kun näyttää kuuluvan monen suomalaisen vakiovarustukseen.

Näinhän se on. Itsekkin käytän sitä aika usein publalla pelatessa. Sen verran klaani matseja pelanneena ja säännöt lukeneena tietää kyllä ettei noita saa käyttää. Hyvä kumminkin että muistuttaa. Hassua että tämä "hylkiöiden" porukka on jo kaikki vanhoja hyviä kavereita paitsi myytti ja Joblo. Ei vaan itse osattu vissiin omaa joukkuetta tehä :)!

Nyt säännöis näyttäs oleva grenade launcher sallittu. Tästä oli täs juttuu ku sehä ei kuulu kakkos aseisii ni onko se iha syystäkin sallittu vai onko jääny vahingossa säännöistä pois.

Hei hei hei, näin onkin. GL sallittu tämän hetken säännöillä.

KIELLETYT ASEET JA VÄLINEET:
Vain Stinger, tai pistoolit sallittu kakkosaseena

Laittakaa tuohon nyt vielä (mielellään myös claymore ja c4) attachment: GL. Noi nyt ainakin. Ja pistoolin sallimisella tarkoitetaan vain M9, USP, Magnum ja Desert Eagle? :)

Ei claymore oo mitää järkee kieltää. Tekee vaa rushista helpompaa jos niit ei siel oo yhtää väisteltävänä ja vielä ku nyt niit ei saa ku yks per ukko

Ei claymore oo mitää järkee kieltää. Tekee vaa rushista helpompaa jos niit ei siel oo yhtää väisteltävänä ja vielä ku nyt niit ei saa ku yks per ukko

Kaikki eivät tykkää kämppiä claymorejen takana.

Niin tai voihan kuule ajatella niin, että jos et omaa selkääsi muulla kuin claymorella osaa katsoa, niin olet nopo. My views.

[FF]Myytti;1036650 sanoi:
Niin tai voihan kuule ajatella niin, että jos et omaa selkääsi muulla kuin claymorella osaa katsoa, niin olet nopo. My views.

kuka sanoo et ne selkää pitää heittää taidat olla nopo ku et osaa niitä käyttää. Kieltäkää mun puolesta ei mun peli siihe kaadu. Harvemmi niit itte tulee käytettyy aattelin nyt tässä hieman muita...

kuka sanoo et ne selkää pitää heittää taidat olla nopo ku et osaa niitä käyttää. Kieltäkää mun puolesta ei mun peli siihe kaadu. Harvemmi niit itte tulee käytettyy aattelin nyt tässä hieman muita...

En tarkoittanut sinua erityisesti hardwick vaan yleensäkin. Ja osaan käyttää. Kahdesti olen sen claymore challengen tehnyt, mutta senkin olen jättänyt kolmannella prestigellä ja nyt tulen jättämään tällä neljännelläkin prestigellä poijes.

EDIT: Ja, että yksi? Tein tuossa AK-47 masterya ja käytin Scavenger pro, danger close pro (AK-47 GL challenge oli siis ne pakolliset 20 tappoa gl:llä) ja kolmos perkkinä mulla oli Commando pro, jotta lähietäisyydelläki pärjäis ku GL:llä ei saa. Mappina oli derail ja pelimuoto tdm (Ground war). Sain joku 40 tappoa kämppimällä siellä keskitalossa. AK-47 noobituubitin muutaman ikkunoista ja muuten laitoin (valehtelematta) kenttään joka kierroksella, jolla taloon pääsin vähintään 3 kleikka, monesti enemmänkin. Kaikki ryysi taloon (niin kuin aina tapahtuu, koska IQ of some people is very low). Varmuudeksi otin vielä jonku nopohaulikon, AA-12 tais olla.

Tässä ei ole nyt kyse siitä, että osaako käyttää vaan siitä, että ei se mitää skilliä vaadi. Toki voi jossitella, että turnauksessa scavengeria ei saa käyttää, mutta se yksi kleikka 5vs5 matseissa vie yhden miehen hyvin asetettuna (health=miniscule niin kuolee melkein aina). Monessa paikassa voi kämppiä vain yhteen suuntaan kleikan ansiosta. Arvostan kuitenkin sitä, että Infinity Ward on tehnyt kämppisestä tässä pelissä hyvin vaikeaa (siis sillee, että yhtä suuntaa katsoo).

Mut joo semmosia. :) Onnea turnauksessa jatkaville.

[FF]Myytti;1036974 sanoi:
. AK-47 noobituubitin muutaman ikkunoista ja muuten laitoin (valehtelematta) kenttään joka kierroksella, jolla taloon pääsin vähintään 3 kleikka, monesti enemmänkin. kuin aina tapahtuu, koska IQ of some people is very low). Varmuudeksi otin vielä jonku nopohaulikon, AA-12 tais olla.

Onnea turnauksessa jatkaville.

Eihän kleikkoja voi olla kuin 2 samaan aikaan. Vai tarkoititko että laitoit aina uuden kun vanha meni? Mikä muuten tekee AA-12 "nopo" aseen?

Minunkin puolesta onnea turnauksessa jatkaville :). Sori OT

Eihän kleikkoja voi olla kuin 2 samaan aikaan. Vai tarkoititko että laitoit aina uuden kun vanha meni? Mikä muuten tekee AA-12 "nopo" aseen?

Minunkin puolesta onnea turnauksessa jatkaville :). Sori OT

Koko ajan maasta uusi claymore scavengerilla ja ruumiita tuli. AA-12 sisätiloissa, aivan päällikkö.

Miksette samantien kiellä koko peliä? Tuntuu vaan siltä kun kaikesta valitetaan vaan.. Kyllä mä itekki sitä kannatan että Thumpperit ja GL pois ja sun muut singot. Aika naurettavaks menee vaa tää meno välillä

Ylös Bottom