Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä ois taas iw:llä aika korjata pari asiaa tästä..

- Jatkuvat hitmarkerit snipuilla, miksei esim. intervention ja barret vois tappaa stopping powerilla yhdestä aina? (turha ehdotella hc:ta, se nyt ei oo lähelläkään tasapainoista.)

- Painkiller pois. Ei se sitä kaveria pelasta mitenkään jos se kerran saa sen tapon sen painkillerin avustuksella, ainoastaan aiheuttaa suurta vitutusta sille joka joutuu esim snipulla ampumaan kolme kertaa ylävartaloon että se kuolee.

-Välillä saattaa mennä kudit suoraan läpi esim. haulikoilla, harvoin törmää, mut vituttaa silti.

-Yleensäkin kuolemisesta palkitseminen. Final stand on toinen ärsyttävä perkki.

-1887 akimbo + bling

-Nuubituubit vois korvata 1. perkin.

Tuli aika nopeesti kirjoitettua mut toivottavasti tajuatte pointin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä ois taas iw:llä aika korjata pari asiaa tästä..

- Jatkuvat hitmarkerit snipuilla, miksei esim. intervention ja barret vois tappaa stopping powerilla yhdestä aina? (turha ehdotella hc:ta, se nyt ei oo lähelläkään tasapainoista.)

- Painkiller pois. Ei se sitä kaveria pelasta mitenkään jos se kerran saa sen tapon sen painkillerin avustuksella, ainoastaan aiheuttaa suurta vitutusta sille joka joutuu esim snipulla ampumaan kolme kertaa ylävartaloon että se kuolee.

-Välillä saattaa mennä kudit suoraan läpi esim. haulikoilla, harvoin törmää, mut vituttaa silti.

-Yleensäkin kuolemisesta palkitseminen. Final stand on toinen ärsyttävä perkki.

-1887 akimbo + bling

-Nuubituubit vois korvata 1. perkin.

Tuli aika nopeesti kirjoitettua mut toivottavasti tajuatte pointin.

Painkillerillä riehuva ukko on kuollut jo 3 kertaa, ota se huomioon.

Final stand ei edes ole perkki, sekin on death-streak joka avautuu 4 kuoleman jälkeen. Jos meinaat Last Standia, niin se ukko tulee kuolemaan sen jälkeen kuitenkin.

Nubtuubit on ärsyttäviä, mutta ne eivät aina toimi ja ampuvat suutareitakin (eivät räjähdä, mutta tietty tappavat aina jos osuvat suoraan).

Ja joskus on kiva että ei aina kuole suoraan sniperin luotehin vaan on mahdollisuus vastata tuleen tai paeta paikalta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Painkillerillä riehuva ukko on kuollut jo 3 kertaa, ota se huomioon.

Final stand ei edes ole perkki, sekin on death-streak joka avautuu 4 kuoleman jälkeen. Jos meinaat Last Standia, niin se ukko tulee kuolemaan sen jälkeen kuitenkin.

No joo on kuollu jo kolme kertaa, ja sit saa sen painkillerin, saa ehkä tapettua yhen, aiheuttaen suuren vitutuksen sille jonka streakin se pilaa. Sen jälkeen todennäkoisesti kuolee taas seuraavan. Ei se yks tappo kerää sille mitään momenttia että yhtäkkiä alkaisi menemään paremmin.

No olkoon death-streak, sama meininki silti kuin em. asiassa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nubtuubit on ärsyttäviä, mutta ne eivät aina toimi ja ampuvat suutareitakin (eivät räjähdä, mutta tietty tappavat aina jos osuvat suoraan).

Ja joskus on kiva että ei aina kuole suoraan sniperin luotehin vaan on mahdollisuus vastata tuleen tai paeta paikalta.

Eikös nuubituubi räjähdä aina tietyn matkan kuljettuaan. Jos ammut jalkojesi juureen niin ei räjähdä, mutta kun taas ammut kauemmas niin räjähtää. Korjatkaa jos olen väärässä.

Tuosta sniperista olen kyllä samaa mieltä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

No joo on kuollu jo kolme kertaa, ja sit saa sen painkillerin, saa ehkä tapettua yhen, aiheuttaen suuren vitutuksen sille jonka streakin se pilaa. Sen jälkeen todennäkoisesti kuolee taas seuraavan. Ei se yks tappo kerää sille mitään momenttia että yhtäkkiä alkaisi menemään paremmin.

No olkoon death-streak, sama meininki silti kuin em. asiassa.

Totta, mutta saapahan sen yhden tapon tai pari, millä voi sitten balanssoida hieman asioita. Se on minusta ainakin ihan kiva jos ei mene hyvin että saa hieman tasoitusta.

Eikös nuubituubi räjähdä aina tietyn matkan kuljettuaan. Jos ammut jalkojesi juureen niin ei räjähdä, mutta kun taas ammut kauemmas niin räjähtää. Korjatkaa jos olen väärässä.

Tuosta sniperista olen kyllä samaa mieltä.

Ahaa, voi olla. En ole mikään super ekspertti asiassa, joten voihan se noinkin olla. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä, mutta vasta osuessaan johonkin. Jos matka on liian pieni, kranaatti ei räjähdä ollenkaan.



OT
Tollasen antaapi Prahasta. :p


Ah, kiva tietää, oonkin ihmetelly miks mun granaatit ei pamahda aina! :)

Joo, aika samanlaiset yhteydet, sulla hieman parempi tosin. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

^ Mitäs muuten merkkaa jos tohon line qualityn kohalle antaa F:n?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tarpeeksi lahelle ammuttaessa se kranaatti ei virity?
Samoin pitaisi olla singoissa
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ok, no sit ei pitäis olla mitään ongelmia. ISPlle soittoo vaan =D.
ISP arveli että vika on välillä Xbox - Wlan-asema. Täytyypä kokeilla langallista yhteyttä reitittimeen.

Kiinnostais, että millaisen pingin jengi saa infinityward.comiin

MS-dos ikkuna C:\>ping infinityward.com
Tulos oli average = 220ms

Konsolifin.net tulos oli average = 13ms, mikä on varsin reipasta menoa

Toi 220ms on aikamoista tahmaa ja sillä häviä kaksintaistelut taatusti, vai vaikuttaako se yhteys niin paljon? Hyvä kysymys tietty on että pitäiskö omia refleksejä ja taitoja kehittää vaan paremmaksi ja lopettaa ruikuttaminen. Tänään flunssapeleissä on kyllä tullut huonoilla palkeillakin kaikki kaikkia vastaan deathmatcheissa voittoja, mikä on aloittelijalle ihan tyydyttävää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kuukauden pelin jälkeisiä huomioita:

- Osa perkeistä/aseista jälleen kerran täysin käyttökelvottomia. Esimerkkeinä aseista tulee mieleen ensimmäisenä TMP jossa aivan käsittämättömän pieni lipas. Perkeistä ei suurta osaa tuu koskaan käytettyä, joten en ees muista nimiä, mutta esim. sit rep on täysin turha.

- Puukkojuoksuclassi täysin ylivoimainen lähietäisyydeltä. Samoin tuplapumpparit.

- Peli palkitsee kämppimisestä. Tavallaan realistista, mutta on karttoja, joissa on paikkoja jossa istumalla sua ei voi tappaa vaikka koko vastustajajoukkue tietää missä istut.

- Dominationissa paras tyyli pelata on istua nurkassa ja tappaa lippua yrittävät vihut -> Yleensä 1 jannu kerää lippuja ja muut istuu ympäri karttaa pimeissä nurkissa.

- Killstreak rewardsit ovat edelleen perseestä ja niitä saa liian helposti. Näistäkin suurin osa täysin käyttökelvottomia. Esim. airstrike 6 tappoa, harrier 7 tappoa. Arvo nyt sitten kumpaa käytät. Stealth bomber 9 tappoa jossa ei juurikaan mitään eroa air strikeen.

Vioistaan huolimatta tätä tulee luultavasti mätettyä vielä pitkään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Toi 220ms on aikamoista tahmaa ja sillä häviä kaksintaistelut taatusti, vai vaikuttaako se yhteys niin paljon?
Kyllä se vaikuttaa. Mä vältän pelaamista muilla kuin neljän palkin yhteyksillä juurikin siitä syystä, ettei sitten ota päähän se, kun ehdit omalla ruudullasi ampua koko lippaan viholliseen, mutta killcamin perusteella olet ampunutkin vain neljä kutia - kaikki ohi.

Killcamista sen oikeastaan näkee pelissä parhaiten, että miten hyvä se oma yhteys on. Jos omalta ruudultasi kuolema näyttää ihan erilaiselta kuin killcamista, niin suosittelen vaihtamaan peliä. Parhaiten nämä huomaa juuri esimerkiksi kulman taakse juostessa, kun voi helposti arvioida, että missä kohdassa omalta ruudulta näytti silloin, kun kuolo korjasi.

Toki paremmat pelaajat pystyvät pelaamaan vähän huonommillakin yhteyksillä, kuten vaikka Raitzerin videoista voi päätellä. Omat taitoni ei kuitenkaan ole niin hyvät, että voisin antaa hitaan yhteyden muodossa enää muille tasoitusta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

mutta esim. sit rep on täysin turha.

Sitrep Pro ei ole turha! Sitrep voi olla hyödyllinen joissakin pelimuodoissa. Mutta se täytyy myöntää, että aika suhteettoman paljon vaatii töitä tuo Pro-version hankkiminen.

Arvo nyt sitten kumpaa käytät. Stealth bomber 9 tappoa jossa ei juurikaan mitään eroa air strikeen.

Stealth bomber hakkaa air striken "kuusi-nolla". Stealth bomber on huomaamaton, ja sen pommit putoavat tietääkseni koko kartalle pelaajan valitsemalle linjalle. Varsinainen killeri killstreak reward jos osaa käyttää sitä. Sen sijaan Precision airstrike on huono, isku tehdään paljon pienemmälle alueelle eikä saa sitä Harrieria pörräämään taivalle ja niittämään vihollisia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kiinnostais, että millaisen pingin jengi saa infinityward.comiin
210ms ja 10ms elisalla, eli ei kannata vaihtaa. Jenkkihostilla sulla ei ole mahdollisuuksia 1vs1 tilanteissa joissa kummatkin näkee toisensa sprinttaamassa. Vaihda servua tai mene nurkkaan leireilemään, noilla pärjää jenkeille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Stealth bomber hakkaa air striken "kuusi-nolla". Stealth bomber on huomaamaton.

Eihän tuota Stealth bomberia mini mapissa näy mutta kyllä sen helposti kuulee. En muista kertaakaan jossa olisin kuollut stealth bomberiin sen takia että en huomannut sitä. Harrieri on kyllä paljon parempi kuin tuo normi air strike. Harrieri tippuu kyllä suht nopeasti alas jos vastustaja tiimissä on osaavia pelaajia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eihän tuota Stealth bomberia mini mapissa näy mutta kyllä sen helposti kuulee.

Myönnetään. Yleensä tulee heti lähdettyä täyteen juoksuun kun huomaa bomberin. Mutta onko stealth parempi kuin precision?
Ai ei vai?? :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Myönnetään. Yleensä tulee heti lähdettyä täyteen juoksuun kun huomaa bomberin. Mutta onko stealth parempi kuin precision?
Ai ei vai?? :D

Onhan se :), mutta mieluummin korvaan stealth bomberin jollain muulla killstreakilla. UAV:kaan ei tunnu enään kovin moni käyttävän. Siitä on todella paljon hyötyä ja vielä koko tiimille varsinkin normal pelimuodoissa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kokeilin tuossa porukan raivon partaalle saanutta care package+puukko -kikkaa ja täytyy sanoa että oli varsin hauskaa :D. Normia tulee tästä lähtien varmasti pelailtua aika paljon tuolla yhdistelmällä, hc on sitten asia erikseen :).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

210ms ja 10ms elisalla, eli ei kannata vaihtaa. Jenkkihostilla sulla ei ole mahdollisuuksia 1vs1 tilanteissa joissa kummatkin näkee toisensa sprinttaamassa. Vaihda servua tai mene nurkkaan leireilemään, noilla pärjää jenkeille.
Hetken selailtuani IW foorumia voidaan todeta että ongelma on kaikilla muilla paitsi jenkeillä. Ongelma tuntuu olevan matchmakingissa, MS eli Xboxlive ei suostu tekemään sitä IWn spekseillä, joten meikäläiset joutuu kärsimään matchmakingiä odotellen ja viimein peliin päästessä lagittavasta yhteydestä. Hyvä ratkaisu olisi paikallinen haku. Harmi että MS pelaa itseään paitsioon näissä nettipeleissä.

Perun kaikki pahat puheeni 24onlinesta, sen tekninen tuki teki asiantuntevaa selvitystä ja yhteydet on mun mielestä erittäin kilpailukykyiset pääkaupunkiseudulla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyl noita presision airstike ja stealth bomberii tulee käytettyä ground warissa ja dominationissa, jos vihuilla o yks lippu ni siel ne kököttää kivasti, tai kattoo mis niit punasii pallukoita o eniten, ja tietty vaihtelua kaikkiin harriereihin ja koptereihin mitä o aina taivaalla se 100kpl :D

Ärsyttävä seikka o HC S&D nuubituubit alussa meina aina nuppi räjähtää ja tä --> joka rundi joka matsi. Toine mitä pähkäily ku saa S&D kuoltuaan seurata toisten pelajien menoa niin pitääkö ase ladata aina yhen kudin jälkeen?? sniput tätä harrasta paljon pam reload pam reload, huvittaa vaan itteä tuo :D

Päivän piristys --> YouTube - Modern Warfare 2: Booster Justice

joutu kahesti kattoo ton.
 
Ylös Bottom