Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

Darthmake

KonsoliFIN Turnausisäntä<br>Jäsen / [WF]
Turnaus pelataan Double Eliminationina.
Ilmoittautuminen alkaa nyt ja päättyy 27.5.2011 klo 20:00.

Tarkempaa infoa löydätte viestin lopussa olevasta Säännöt-osiosta. Tutustukaa sääntöihin ennen osallistumista!

Turnauskaavio/Ilmoittautuminen


Säännöt

Private Match
1v1

Default Time Limit
Best of 5 Round, eli 3:lla otteluvoitolla jatkoon.

Ei ollut ketään Mortal kombatin pelaajaa frendi listalla,niin en päässyt kokeilemaan mitä kaikkia asetuksia pystyy määrittämään.

Päivitys: Turnaus on K18

Minimimäärä osallistujia jotta turnaus pelataan: 4
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

Mortal Kombat Double Elimination -turnauksen vottaja saa vapaavalintaisen "normaalihintaisen" Xbox360 -pelin palkinnoksi voitostaan. Palkinto pelin pitää olla ilmestynyt tai ilmestyä 1kk sisällä.
 
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

Vielä mahtuu 2 osallistujaa mukaan.
 
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

E :: Ei enää mitään. En huomannu linkkiä alussa .
 
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

Osallistujamäärä on täynnä joten matsit voidaan aloittaa.
 
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

No voi vehnä, myöhästyin. Justiinsa kun löysin pelin kaupasta..
 
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

On kyllä niin hirveetä lantaa tää online tässä, että ei voi muuta tehä ku luovuttaa koko turnaus. Järkyttävä input delay eikä matseja saa vedettyä loppuun asti jonku desync-ongelman takia.
 
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

On kyllä niin hirveetä lantaa tää online tässä, että ei voi muuta tehä ku luovuttaa koko turnaus. Järkyttävä input delay eikä matseja saa vedettyä loppuun asti jonku desync-ongelman takia.

Oiskohan jommankumman yhteydessä häikkää. Omat 2 matsia meni nimittäin ilman ongelmia.
 
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

Olisko vastustajalla langaton internetyhteys, tai ISPit ei muuten vaan tykkää toisistaan?
Oon kyllä kuullut paljon negatiivista MK:n onlinesta mutta minkäpä taistelupelin onlinesta ei olisi..
 
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

Tuo online on saanut paljon negatiivista palautetta juu. Minunkin peleistä on ehkä 2 ollut siedettävää pelattavaa. Kuulemma on tiimin tiedossa ongelmat ja fixiä olisi matkalla jossain vaiheessa. Toivon mukaan pian.
 
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

Lisätty 1 viikko peliaikaa meneillään olevaan kierrokseen.
 
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

Vielä olis muutama matsi jäljel.
 
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

Turnaus on päättynyt.
 
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

Wait what?
Nyt mä taisin missata jotain. Kävin parikin kertaa viikossa kattelemassa mihin asti alahaarukka on päässyt, että saisin vastuksen itselleni. Ja viimeksi siellä oli yksi matsi joka olisi päättänyt kuka mua vastaan tulis.

Mitä täällä tapahtuu?
 
Vastaus: Mortal Kombat Double Elimination -turnaus [X360]

Wait what?
Nyt mä taisin missata jotain. Kävin parikin kertaa viikossa kattelemassa mihin asti alahaarukka on päässyt, että saisin vastuksen itselleni. Ja viimeksi siellä oli yksi matsi joka olisi päättänyt kuka mua vastaan tulis.

Mitä täällä tapahtuu?

Juurikin näin,mutta kyseinen pari ei ollut saanut pelattua matsiaan 2 viikon aikana. Ja kummatkin ovat viimeksi käyneet sivustolla joskus kesäkuun alussa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom