Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotoGP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikapommi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Aikapommi

Member
En löytänyt täältä ketjua yhdestä PSP:n parhaimmasta ajopelistä? :eek:

Nimi: MotoGP
Genre: Ajo/urheilupeli
Julkaisija: Namco
Kieli: Englanti
Ikäsuositus: 3+

MotoGP on ensimmäisiä PSP:n ajopelejä ja se julkaistiinkin jo vuonna 2006. Pelissä voit pelata MotoGP kauden joko vuoden 2005 virallisella kuljettajalla tai omalla kuljettajallasi. Jokainen kisaviikonloppu sisältää yhdet harjoitukset, aika-ajot sekä tietysti itse kisan. Vaikeusasteita on kolme, helppo, keskitaso ja vaikea. Itse aloitin helpolla, joka oli oikea valinta. Aika-ajoissa pitää ajaa täydelllinen kierros jotta voit päästä edes viiden parhaan joukkoon. Itse kisa on puolestaan mahtava! Et saa muita kuljettajia pelkästään suoralla kiinni, joten peli on melko aitokin. Toisinsanoen tarvitset hyvän lähtöruudunkin jotta voit päästä kisassa hyvälle sijoitukselle. Muut kuljettajatkin voivat kisassa kaatua tai ajaa mutkan pitkäksi, joka lisää tietenkin aitouden tunnetta. Itse en puolestaan voi kaatua paitsi jos ajat toista kuljettajaa päin. Ensimmäisellä kaudellani sijoitus mm-sarjassa oli kolmas, mutta nyt samalla tasolla toista kautta puolet pelanneena olen kaikista napannut voiton, joten suosittelen siirtymään samantien vaikeammalle tasolle.

On pelissä muutakin pelattavaa kuin MM-sarja. Voit pelata yksittäisen kilpailun valitsemallasi kuljettaja ja radalla, ajaa aika-ajon haluammallasi radalla tai pelata "one-on-one" -modia jossa kilpailet vain yhtä kuljettajaa vastaan.

Tässäkin, kuten F1 2009 -pelissä häiritsee hieman palkintojenjako tilaisuuden puuttuminen. Kisan jälkeen näytölle tulee kisan tulokset ja mm-sarjan pisteet. Uramodi olisi myös ollut hyvä lisä pelille. Tästäkin huolimatta MotoGP on ehdottomasti yksi PSP:n parhaista ajopeleistä joka jokaisen on syytä omistaa!

Plussaa:
+Aitous
+Kaikki hyvät mitkä arvostelussa mainitsin

Miinusta:
-Ei palkintojenjakoa
-Ei uramodia

Arvosana
9½/10

Jotain kommenttia arvostelustakin voisi heittää, niitä kun ei ole kauheesti tullut tehtyä :rolleyes:

Ylös Bottom