Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm Maanantai 25.6.07 klo: 18.00

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

XShava

KonsoliFIN Alumni
Hei

Kokeillaan vaihteeksi saada tuttuja naamoja kasaan verkon puolelle. Eli kaikki kynnelle kykenevät tänään klo: 18.00 vääntämään Motorstormia. Meinasin, että pelataan kaikki 8 -rataa kertaalleen.

Nordic aula ja peli on www.konsolifin.net

Vastaus: Motorstorm Maanantai 25.6.07 klo: 18.00

Voisihan tuonne koittaa tullakin.

Mukavaa rallia, kiitoksia kaikille hyvästä peliseurasta. Kerran Dust Devilin Buggy-kisassa playstation network heitti meikäläisen ulos joten se kisa jäi vajaaksi, eipä sillä väliä sinäänsä koska olin tasan viimeisenä sillä hetkellä :p Mutta hauskaahan tuo oli varsinkin sen ajan kun mikit vielä pelitti :)

Jep, hauskaa oli taas vaihteeksi olla mukana kaasuttelemassa, vaikkakin omassa divarisarjassa - siella ihan peralla :D

Nisupulla sanoi:
Jep, hauskaa oli taas vaihteeksi olla mukana kaasuttelemassa, vaikkakin omassa divarisarjassa - siella ihan peralla :D

Sait kuitenkin pari komeaa nyrkiniskua kuskini leukaperiin ;)

Joo näin oli paljon siistimpää olla pelaamassa ku normaalisti, kaikil melkee oli headsetit ja jengi osaski jotai.

Pitänee tässä myöntää itselleen, ettei tuohon aikaan nykyisin kykene pelaamaan. Haasteellista kun poika kiipeili sylissä, repi mikkia tai ohjainta vuoron perään. Helpotti hivenen, kun laitoin hajonneen mikin vähäksi aikaa päähäni, jonka sitten nappasi. Ja näin viihtyi mikki suussa vähän aikaa, kunnes tajusi toimivan mikin päässäni. :( No jos se rauhottuisi jossakin vaiheessa ja viihtyis yksinään edes tunnin pari. Sori siis nopea poistumiseni pelistä.

Mutta tulihan huomattua että itse olen aika jälessä taidoissa, kun vikana tuli joka kerta oltua. Vaikka kyllähän häiriö tekijöitäkin oli. Mutta kait noi eri autot kulkevat lujempaa kuin toiset. Kun tuntuu ettei näillä perus autoilla tunnu pärjäävän vai oonko mä vaan niin paska :)

Ja KillzoneMGS tuli kerran kiilattua nätisti alkumetreillä :D

XShava sanoi:
Pitänee tässä myöntää itselleen, ettei tuohon aikaan nykyisin kykene pelaamaan. Haasteellista kun poika kiipeili sylissä, repi mikkia tai ohjainta vuoron perään. Helpotti hivenen, kun laitoin hajonneen mikin vähäksi aikaa päähäni, jonka sitten nappasi. Ja näin viihtyi mikki suussa vähän aikaa, kunnes tajusi toimivan mikin päässäni. :( No jos se rauhottuisi jossakin vaiheessa ja viihtyis yksinään edes tunnin pari. Sori siis nopea poistumiseni pelistä.

Mutta tulihan huomattua että itse olen aika jälessä taidoissa, kun vikana tuli joka kerta oltua. Vaikka kyllähän häiriö tekijöitäkin oli. Mutta kait noi eri autot kulkevat lujempaa kuin toiset. Kun tuntuu ettei näillä perus autoilla tunnu pärjäävän vai oonko mä vaan niin paska :)

Ja KillzoneMGS tuli kerran kiilattua nätisti alkumetreillä :D

Nooh, sulla oli kohtuullisen pahat häiriötekijät, ensi kerralla menee jo paremmin :) Itseasiassa ralliautojen ylivoimaisesti paras auto on se perusmalli, tietty riippuu kuskista mistä autosta tykkää ja mikä sopii parhaiten itselle mutta itse ainakin ajelen sillä. Rekoistakin sillä toiseksi huonoimmalla tulee kruisattua. Oikeastaan vain Bikeilla tulee ajettua sillä parhaalla mallilla.

Pitää jatkaa yksinpelin läpi pelaamista, niin kyllä se siitä. Ja ajoittaa verkko pelit omalta osaltani tuonne ~21.00 jälkeen.

Niin ja ei mene jakeluun, miksi peliin ei ole tehty salasanallisia huoneita. Olisivat edes päivityksessä lisänneet tuon mahdollisuuden :(

Ylös Bottom