Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MTU ongelma 16.6.09

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juice65
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Juice65

New Member
Terveeks,
Onko kellään tullut tänään live-palvelussa MTU 1324 ongelmaa? Pääsyä liven palveluun, olisikohan ms:llä päivitys meneillään?

Vastaus: MTU ongelma 16.6.09

Tulee itse aika harvakseltaan niitä luettua :cool:, poika siitä sanoi ja nyt sitten itse vasta heräsin :o....ELI heittäkäähän tämä viesti jorpakkoon , siis huolto päällä.

v*ttu! ja mä luulin että toi ikivanha verkkokaapeli oli paskana ko ei uus boxi connectannu liveen :D
No tulipahan hommattua ainakin uus piuha.

Eikö teille tullut automaattista viestiä boksille viime viikolla, että siellä on huolto tänään? Kun ainakin mulle tulee aina jos livessä on huolto tulossa..

Meinasin minäkin repiä pelihousuni aamulla, kun olisin halunnut jotain spelailla. Ajattelin jo, että router on päättänyt lopettaa toimintansa ja pistin sitten http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10013 tommosen tilaukseen :D Tarkotus oli tuo ostaa myöhemmin kesällä, mutta tulipahan nyt tilattua sitten.

Olin kyllä lukenut tästä katkosta jo muistaakseni viime viikolla ja tulihan siitä viestiä Livessäkin, mutta eihän tommosta voi muistaa sillon ku pitäs.. Mutta saanpahan uuden langattoman moteemin, JEI!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ostin x360:n pojalle, tulee sitä kyllä välillä itsekkin pelattua, mutta pojalle pääsääntöisesti.
Joten nuo uutisten luvut ovat jääneet vähemmälle :rolleyes:

Ylös Bottom