Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Tulee itse aika harvakseltaan niitä luettua , poika siitä sanoi ja nyt sitten itse vasta heräsin ....ELI heittäkäähän tämä viesti jorpakkoon , siis huolto päällä.
Eikö teille tullut automaattista viestiä boksille viime viikolla, että siellä on huolto tänään? Kun ainakin mulle tulee aina jos livessä on huolto tulossa..
Meinasin minäkin repiä pelihousuni aamulla, kun olisin halunnut jotain spelailla. Ajattelin jo, että router on päättänyt lopettaa toimintansa ja pistin sitten http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10013 tommosen tilaukseen Tarkotus oli tuo ostaa myöhemmin kesällä, mutta tulipahan nyt tilattua sitten.
Olin kyllä lukenut tästä katkosta jo muistaakseni viime viikolla ja tulihan siitä viestiä Livessäkin, mutta eihän tommosta voi muistaa sillon ku pitäs.. Mutta saanpahan uuden langattoman moteemin, JEI!