Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Muistikortista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hese
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hese

New Member
Kyselisin uutena GC:een omistajana, että onko muistikortti välttämätön hankinta?
Minulla on nyt jääkiekko ja jalkapallo pelit ja ne toimivat kyllä ilman muistikorttiakin.
Onko muistikortti välttämätön joissakin peleissä(ei toimi ilman)? Siihen saadaan ilmeisesti seikkailupeleissä tallennettua siihen asti päästy taso, jolloin ei tarvii aina aloittaa alusta?
Onko muita etuja muistikortilla?

Vastaus: Muistikortista...

Itse en GameCubea omista, mutta muita konsoleita olen kyllä omistanut ja voin sanoa että muistikortista on todella paljon hyötyä, pelin kun tosiaan voi tallentaa ja aloittaa siitä kohdasta mihin viimeksi jäi, jalkapallopeleissäkin on mukavempi aloittaa kesken kauden mieleisellä joukkueella kuin aloittaa alusta ja taas hieman muokkailla joukkueen strategiaa ja mahdollisesti miehistöäkin.

Seikkailu- ja toimintapeleissä ominaisuus on vieläkin tärkeämpi, niissä se pelaaminen kun usein loppuu siihen yhteen kuolemaan, sitten palataan alkuun. On se mukavempi aloittaa kesken pelin, vähän ennen kohtaa jossa kuolit kuin ihan alusta, joka usein johtaa sellaiseen turhautumiseen ettei peliä jaksa pelata ollenkaan (nimimerkillä kokemusta on).

Toisaalta, jos et pelaa kuin jalkapallopelejä ja jääkiekkopelejä ja näissäkin ystävyysotteluita, en näe mitään järkevää syytä muistikortin ostoon.

Vastaus: Muistikortista...

Muistikortti on käytännössä pakkollinen jos pelaat joitakin muita pelejä kuin esim. urheilu jne. Mukavampi aloittaa vaikka keskeltä peliä kuin aina alusta.

Ylös Bottom