Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Munkit kehiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

feldon

KonsoliFIN Alumni
Nyt ei ole puhe hillomunkeista eikä niistä muistakaan (.)(.) vaan Shaolinin munkeista. Kaverithan tulee Stadiin veivaamaan toukokuun alkupuolella. Onkohan kukaan lähdössä kattomaan vai kiinnostaako ollenkaan?

Kiinnostaisi kyllä mennä, mutta olen silloin vain landella.Olen aina ollut kiinnostunut kiinalaisista taistetulajeista, ja sen takia tahtoisin mennä katsomaan sen.

Kiinnostas kyllä nähdä livenä. Jos oikein muistan niin telkkaristakin tuli joskus (saman ryhmän?) esitys.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tuamo
Kiinnostas kyllä nähdä livenä. Jos oikein muistan niin telkkaristakin tuli joskus (saman ryhmän?) esitys.
Ainakin Eurosportilta olen nähnyt kyseistä munkittelua, joka on kyllä ollut erittäin munkkiinmenevää. Harrastusteni puolesta olisin ERITTÄIN kiinnostunut näkemään kyseisen show:n LIVENÄ!!

Meitsi nyt jaksaa vaahdota niistä munkeista, mutta täytyy vaan sanoa teille asiasta kiinnostuneille (molemmille), että esitys oli todella mahtava ja rahoille tuli ihan kivasti vastinetta. Ainoa miinus tulee liian "länsimaisesta" tarinankerronnasta - saman jutun huomasi muuten Hesarin kulttuuritoimittaja!

Esityksen parasta antia olivat jälleen munkkien tekemät stuntit: tällä kertaa lyötiin teräsharkolla päähän, kakkosnelosella "takaressuun", makailtiin milloin lihaveisten ja milloin keihään kärkien päällä jne. Kaikkein mehukkaimpia temppuja ei ollut näytillä, mikä on mielestäni sääli. Tosin Kulttuuritalon vaatimattomissa puitteissa ei muutenkaan voi kovin massiivisia joukkokohtauksia järjestää.

Hyvä show silti ja suosittelen varauksetta kaikille!

Ylös Bottom