Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musat tietokone -> Xbox

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arcane
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Arcane

Active Member
Eli onko mitään muita tapoja siirtää musiikkia tietokoneelta Xboxille kuin levylle polttaminen? Meillä ei nimittäin oikein tuo CD-RW:n polttaminen onnistunut. Ei toiminut tavallisessa cd-soittimessa ja Xbox valitti ettei tunnista cd:tä. Emme vielä huomanneet mikä olisi mennyt vikaan. Levy saattoi olla virheellinen.

CD-RW:n poltto ei siis onnistunut ja testi CD:tä oli vain yksi kappale. CD-R levyjä ei Xboximme lue, koska se omaa pasken Thompsonin aseman.

Olisiko mahdollista hakea jostain tietokoneelle ohjelma (tai onnistuuko peräti ilman), jolla saisi siirrettyä tietokoneelta Xboxille musiikkia pelkän verkkokaapelin avulla? Olisimme kiitollisia vastauksista.
 
Vaatii modauksen ja niistähän ei täällä puhuta, siis jos haluaa siirtää koneelta boxiin yhtään mitään. Ja hanki poika alkuperäisiä cd-levyjä, niitähän sä voit kopsailla boxiin. Raha ei ole mikään hyvä syy musiikin poltteluun, jos ei ole rahaa ostaa alkuperäistä, niin sitten säästetään rahaa sen verran, tai tyydytään olemaan ilman.
 
Ainakin minä haluaisin laitaa Xboxiin sellaista musiikkia, jota ei ole julkaistu levyillä ja jota ei saa kaupoista, mutta jota silti kuuntelen ja pidän loistavana.
 
itse ainakin sain ihan hyvin cd-rw levyllä siirrettyä musaa xboxille ja myös vivastarin cd-r levyt toimii.
 
Kokeile eri merkkisiä cd-rw-levyjä... Minun poksini (ensimmäistä erää) lukee ainakin ihan mukisematta TDK:n ja HP:n levyjä.
 
dvd-asemista...

Itselläni on myös Thomsonin asema, ja eipä ole tähän mennessä suostunut lukemaan yhtäkään cd-r/rw-levyä. Toki jotkut asemat lukee, niin muitselen lukeneeni.
 
Juuri sellaista musiikkia tulee kuunneltua boxilla mitä ei saa tilattua mistään . Koneessa on Thomsonin asema ja on lukenut tähän päivään mennessä kaikki cd-rw levyt mitä on tarjonnut .
 
Varmaankin tuo cd-rw levy oli sitten viallinen.

Pitäisi varmaankin ostaa uusia cd-rw levyjä ja kokeilla sitten oliko vika cd:ssä vai jossain muualla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Eli onko mitään muita tapoja siirtää musiikkia tietokoneelta Xboxille kuin levylle polttaminen? Meillä ei nimittäin oikein tuo CD-RW:n polttaminen onnistunut. Ei toiminut tavallisessa cd-soittimessa ja Xbox valitti ettei tunnista cd:tä. Emme vielä huomanneet mikä olisi mennyt vikaan. Levy saattoi olla virheellinen.

CD-RW:n poltto ei siis onnistunut ja testi CD:tä oli vain yksi kappale. CD-R levyjä ei Xboximme lue, koska se omaa pasken Thompsonin aseman.

Olisiko mahdollista hakea jostain tietokoneelle ohjelma (tai onnistuuko peräti ilman), jolla saisi siirrettyä tietokoneelta Xboxille musiikkia pelkän verkkokaapelin avulla? Olisimme kiitollisia vastauksista.

----
Mulla ei osa laillisista levyistäkään toimi BOXILLA saati sitten poltetut levyt..KERTOKAA MINKÄ MERKKISET LEVYT TOIMIVAT??
HP:n levy ei minulla toiminut..
 
Ylös Bottom