Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musta lista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tumu

New Member
Teenpä jo valmiiksi tämän topikin epäpelaajamaisesta käytöksestä suomalaisilla servereillä. Itse näin jo ikävästi suomalaisten toimesta baserapea vaikkei kaikkia lippuja ollutkaan vallattu. Toivottavasti tänne ei tarvitse myöhemmin listata kenenkään nimejä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Musta lista

Teenpä jo valmiiksi tämän topikin epäpelaajamaisesta käytöksestä suomaiaisilla servereillä. Itse näin jo ikävästi suomalaisten toimesta baserapea vaikkei kaikkia lippuja ollutkaan vallattu. Toivottavasti tänne ei tarvitse myöhemmin listata kenenkään nimejä.

Hyvä idea. Itse ainakin sitoudun lisäämään servereideni ban-listalle tänne tulevat nimet suoraan (toivottavasti ei tulisi yhtään) Edellyttäen toki jonkinlaisia perusteita, (eli ilman mitään syytä / perusteita on turha tulla heittelemään pelkkiä nimiä)

Ja näin etukäteen ilmoitan, että jos joku kokee tulleensa väärinkohdelluksi mahdollisten bannien johdosta, niin minuun, tai muihin servereideni ylläpitäjiin yhteydessä olemalla voidaan mahdollinen vääryys korjata

En lähtisi antamaan bännejä base-raiskauksesta, vaikka ei hallitsisikaan kaikkia lippuja Ihan hyvin voi estää taktisesti lipun valtausta sillä, esim jos vihu kontrolloi oman basen läheistä lippua (VAIN SITÄ) niin ihan hyvin voi yrittää estää sitten niiden basen läheistä lipun valtausta baseraiskaamalla.

Mitä ihmettä? Miksi ois jotenkin epistä baserapettaa jos vihulla on vielä lippuja? Mitä ne edes siellä basessa tekee jos niillä kerran on spawnpointteja kentällä?

Mietin itse samaa.. Jos vihut on niin idiootteja, että snipaa tankilla basea, vaikka ei ole kaikki liput hallinnassa, niin antaa palaa. Onpahan pois sieltä objektilta kiusaamasta. Muutenkin tämä ketju aiheuttaa hiukan ristiriitaisia fiiliksiä. Jos joku epähuomiossa teamkillaa, niin nimesi löytyy täältä 100 varmasti. Siinähän sitten yrität selitellä, että vahinkohan se oli, kun maine on jo mennyt. Mutta kukin toki tyylillään. Jos näkee tarpeelliseksi tällaisen itkukejtun laittaa pystyyn, niin voe tokkiinsa. Päivitellään täällä sitten porukalla :)

JOSE-77 on yks sellanen ärsyttävä teamkillaaja kannattaa varoo pyörii nimittäin nixun servereillä.

EDIT: en nyt tiedä menikö tuo nimi ihan oikein, mutta jotenkin noin.

JOSE-77 on yks sellanen ärsyttävä teamkillaaja kannattaa varoo pyörii nimittäin nixun servereillä.

EDIT: en nyt tiedä menikö tuo nimi ihan oikein, mutta jotenkin noin.

Hei pitääpä pitää silmällä jos itse havaitsen jotain tommoista (siis tahallista team killausta niin lähtee samantien banniin)

Ehdotan että vain Adminien huomaamat vääryydet noteerataan!
Adminit ottakoot huomioon muiden ulinat seuraamalla epäillyn/epäiltyjen touhuja..

Näin vältytään vääryyksiltä eikä ketään Bannita väärin perustein

Ylös Bottom