Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musta vai Violetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chrono
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Chrono

New Member
Taas aivottomia topicceja.
Eli: Ostanko mustan vai violetin GameCuben? Minkä värisen
aiotte itse ostaa ja mitä väriä suosittelette? Ajattelin tota violettia kun se toisi vähän vaihtelua mustan PS2:n rinnalle.

Violetti on valintani ihan siitäkin syystä, että Gameboyni on samaa väriä. Ja GBA:n värivalinnan tein juuri Cubea ajatellen :p En ole kovin omaperäinen ja tuonnäköinen kuutiohan on useimmin esillä ollut, joten pakkohan sen on myös minulle kelvattava.

Liila on hankintalistalla, mutta jos liilat ovat jotenkin mahdollisesti loppuneet, niin musta GC kainalossa kotiin minä lähden. Itse suositelen liilaa, koska logo on sen värinen. Ja liilaa ohjainta, koska Starfox Adventuresin painikeikonit on tehty liilan ohjaimen pohjalle:D

Liilan puolelle taidan minäkin kallistua. Onhan se se "oikea" väri :p
Asiasta toiseen: Kun tilaan tuon koneen kanadasta niin tarvitsenko jotain johtoa ettei konsoli "kärähdä" kun laitan sen päälle?

Juu mustan haluaisin, mutta Konsolinet ei pystynyt lupaamaan saanko sellaisen. Se on sitten yllätys toukokuun alussa :D. Perusteet mustalle tulee muiden laitteiden värityksestä, joten muta GC sopisi parhaiten niiden joukkoon.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
Asiasta toiseen: Kun tilaan tuon koneen kanadasta niin tarvitsenko jotain johtoa ettei konsoli "kärähdä" kun laitan sen päälle?
Pistit muuten aika pahan. Kanadassa vaihtelee virrat 177v-270v, eli suosittelen että kysyt sieltä mistä sen tilaat. Paljolti on mahdollista että se toimii suoraan, kunhan vaihdat virtapistokkeen, eli töpselin. Tosta kannattaa ottaa selvää varman päälle, sillä takuu ei varmastikaan korvaa, jos väännät sinne suoraan 220v, jos kone on tarkoitettu esim. 177v.
En ole varma, eikös ollutkin paljon apua?:D

Niin joo, värillä ei ole mulle väliä.

Ei väliä!

Ihan sama kummanvärinen... musta tietysti kävisi kivasti TV:n väriin ja on se muutenkin vähän hienompi väri! Aikalailla ohan sama!

Eikös joku tilannut GC:n kanadasta? Osaisikohan joku sieltä tilannut valottaa asiaa koskien noita virta määriä?

Musta Cube nyt on turha valinta, ainakin näillä muutamilla perusteilla. Kuka nyt ostaa GameCuben näköisen ilmestyksen sillä mielellä ettei se erottuisi olohuoneen muusta tekniikkaroinasta ;)

Mä voisin haluta jonku custom pikachu version ;) Oranssi ja sininen kyl kiinnostaa eniten.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Musta Cube nyt on turha valinta, ainakin näillä muutamilla perusteilla. Kuka nyt ostaa GameCuben näköisen ilmestyksen sillä mielellä ettei se erottuisi olohuoneen muusta tekniikkaroinasta ;)

Juu kyllähän minä ostaisin punaisen jos semmoisen vain saisi ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Juu mustan haluaisin, mutta Konsolinet ei pystynyt lupaamaan saanko sellaisen. Se on sitten yllätys toukokuun alussa :D. Perusteet mustalle tulee muiden laitteiden värityksestä, joten muta GC sopisi parhaiten niiden joukkoon.

Sama juttu , eli yllätys minullekkin . Mutta toivotaan violettia (näyttää hyvältä kun sitten joskus linkitän sen GBA:eeni ) :D

Violetin ostan, sillä Gameboy Colorini on sen värinen. :D Kapulat ajattelin ostaa läpinäkyvän violetteina.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Echo
Kapulat ajattelin ostaa läpinäkyvän violetteina.
Saattaa sitten kestä hieman... Minäkin olisin toivonut, että Purple-Clear olisi tarkoittanut läpinäkyvää liilaa... Mutta se onkin naurettavan näköinen kapula jossa on puolet liilaa ja puolet harmaata:mad:... Minäkin olisin henkilökohtaisesti halunnut koko GC-settini läpinäkyvän liilana...

Ylös Bottom