Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Muutama kysymys XO Liveen yhdistämiseen liittyen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PaavoGold
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

PaavoGold

New Member
Olen totaalinen amatööri internet-asioissa.

Noh, kun tuo on nyt pois alta & sanottu, niin se ongelma:

Meikäläisellä on taloyhtiön tarjoama laajakaistaliittymä, ja siinä lootassa joka huoneeni seinässä lattiatasolla on, on kiinni PC sen omalla nettipiuhalla. Xbox 360 Liveen pääsemisen estää ilmeisesti sellainen seikka, että ymmärtääkseni PC:ni on varannut itselleen sen ainoan IP-osoitteen, joita on tarjolla 1 per huoneessani oleva loota (:D ). Maalaisjärjellä ajattelin "resetoida" PC:n varaaman IP osoitteen (eli asetuksista laittaa valitun IP-osoitteen tilalle nollia ja hyväksyä valinta), irroittaa PC:n piuhan seinän lootasta ja laittaa XO:n piuha tilalle.

XO sitten sitä internet-yhteystestiä lähti tekemään, ja verkkoon saapi hän yhteyden, mutta ilmeisesti siltikin PC:lläni on tuo IP-osoite varattuna, eli ei onnistu Liveen pääsy.

Kysymykset:

En ole muokannut XO:n käyttäjäpaneelista itse mitään netti-asetuksia tjsp. Pitäisikö jotain muokata, ja mitä?

Reititin. Pitäisikö minun hankkia tällainen vekotin, jolloin ilmeisesti saisin jaettua nettiyhteyteni useampaan IP-osoitteeseen?

Jos edelliseen on vastaus "kyllä", niin paljonko reitittimet maksavat noin ylipäätään, ja mistä osoitteista pääsisi pällistelemään eri reitittimiä?

Kumpi on parempaa, pulla rusinalla vai ilman? :D

Vastaus: Muutama kysymys XO Liveen yhdistämiseen liittyen

Tämän suapi lukottaa, olen nyt onnellisesti X0 Live!:n kultajäsen. :D

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom