Vastaus: Muutama kysymys Xo:sta
1. Eli televisiona toimii Bekon 28" tavallinen putkitelevisio. Onko se nyt ihan paskaa pelata tuon kautta? Kannaattako hommatta esim. joku tietokoneen näyttö tuohon lisäksi? Kalliita lcd:tä en rupea vielä ostamaan.
Aluksi itse pelasin tavallisella laajakuvatelkkarilla, ja riitti hyvin. Ostin kuitenkin 19" laajakuvanäytön, ja se on todella hyvä. Serkulla on LCD-telkku, ja siinä boxi kiinni, mutta minä tykkään enemmän näytön kuvanlaadusta. Mutta kyllä perustelkkarilla pelaa vallanmainiosti, ellei nyt sitten ole joku hardcore hifisti.
2. Live pelaaminen on siis maksullista, löytyykö kuitenkin peliseuraa paljon? Ja mikä on paras live peli tällä hetkellä?
Peliseuraa löytyy todella paljon. Jo pelkästään suomalaisia on kiitettävä määrä. Siihen päälle sitten isoiso läjä ulkomaalaisia pelaajia. Seura ei todellakaan lopu.
Paras peli nyt tietysti riippuu siitä, mistä tykkää. Itselläni on kovassa käytössä Gears Of War. Call of Dutyt on kanssa mainiota viihdettä. Jos ajopeleistä tykkää, niin esimerkiksi PGR3 on suositeltava hankinta. Rainbow Six: Vegas on kuulemma kanssa erittäin hauska, samaten Saints Row.
3. Olen ennen pelannut konsoleista vain ps2, joten toi ohjain on aika hyvin iskostunut käteen. xboxeja olen ainoastaan vain joskus kokeillut. Eli varmaan tuohonkin "hassun" muotoiseen ohjaimeen tottuu melko nopeasti?
Tuohon en osaa muuta sanoa, kuin että itse tein tuon vaihdoksen ekan Boxin aikana, eikä silloin S-ohjaimella tullut ongelmia. Nyt sitten ohjain on vielä parempi, joten eiköhän tuohon totu äkkiä.
4. Kertokaa nyt vielä jotain mitä pitäs tietää/vahvistas tätä mun ostopäätöstä.
Tämänhetkisesti parasta mitä rahalla saa Suomesta. Pelit ovat hyviä, niitä alkaa olemaan jo ihan kiva määrä, ja lisää tulee koko ajan. Verkkopeliyhteisö on paras mitä minun mielestäni löytyy. Pelejä on tosiaan jokaiselle jotain, ja monia pystyy testaamaan demon muodossa ennen ostamista. Muutenkin markkinapaikalta saa paljon kaikkea kivaa ladattua. Suosittelen ostamista.