Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

Offtopiccia nytten, mutta pääsekö pelejä spectaamaan? Jos molemmat tiimit antaa suostumuksen niin pääsee? Jos saisi vaikka jotain videotakin kuvattua. Elikkä siis valitsee aina puolen, mutta ei spawnaa ja puolia vaihtelisi aina 2 rundin välein, että saisi katsottua molempia tiimejä ja aina defu + plantti samalta tiimiltä jne..

Jos niitä speccaajia on yli yks niin on vaikea hahmottaa montako sielä on oikeasti kuollut. Ainakin Missionin finaalissa dRun kertoi tästä ongelmasta, kun meillä oli pari katselijaa meidän tiimissä.

Joten mun puolesta yks per tiimi, mutta siitä seuraa "miks toi mut mää en" joten...
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

Jos niitä speccaajia on yli yks niin on vaikea hahmottaa montako sielä on oikeasti kuollut. Ainakin Missionin finaalissa dRun kertoi tästä ongelmasta, kun meillä oli pari katselijaa meidän tiimiss..

Kun spectaajat ja varsinaiset pelaajat olivat vielä kaikki dA-cKlaanin miehiä niin runnereilla oli oikeasti hiukan vaikea nopeasti hahmottaa, että montakos niitä on sitten hengissä? Sitten kun pelattiin finaalimatsia, tahti hirmuinen niin ei haluttu yhtään ylimääräistä "päänvaivaa" harteille kun vastassa oli kuitenkin suomiskenen huRRRjimpiin kuuluva posse. Pari rundia mentiin ja todettiin, että ei tästä mitään tule. Tai mie en ainakaan keksinyt siinä hepakassa, että miten mie voisin nopeesti erottaa kuka pelaa ja kuka ei? Osalla oli kyllä fiksusti klaanitagilla selkeästi, että "SPEC" tms.

Tuollahan sen kyllä erottaisi näpsäkästi.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

Kun spectaajat ja varsinaiset pelaajat olivat vielä kaikki dA-cKlaanin miehiä niin runnereilla oli oikeasti hiukan vaikea nopeasti hahmottaa, että montakos niitä on sitten hengissä? Sitten kun pelattiin finaalimatsia, tahti hirmuinen niin ei haluttu yhtään ylimääräistä "päänvaivaa" harteille kun vastassa oli kuitenkin suomiskenen huRRRjimpiin kuuluva posse. Pari rundia mentiin ja todettiin, että ei tästä mitään tule. Tai mie en ainakaan keksinyt siinä hepakassa, että miten mie voisin nopeesti erottaa kuka pelaa ja kuka ei? Osalla oli kyllä fiksusti klaanitagilla selkeästi, että "SPEC" tms.

Tuollahan sen kyllä erottaisi näpsäkästi.

Esim molemmille klaaneille 1 - 2 spectaajaa ja clan tagiksi suuri vaikka tuo "SPEC", niin pitäisi pystyä erottamaan selkästi. Jos molemmat tiimit hyväksyy niin spectaajia voi tulla varmaan finaaliin?
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

Kannattaa käydä toteamassa privalla toi homma. Jos spektataa team only, eiks ne katsojat ole joukkueissa tavallaan mukana? Ekoilla rundeilla vastustajan pisteettömät pelaajat jää piiloon tuloslistan alapuolelle. Mä en tykkäis, mut eihän tää mun asia olekkaan.

E: Joku kohta sanoo että kelaa nuolella alas mut a) muistaako ja b) ehtiikö kun on kova vauhti päällä.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

Mitäs muita vaihtoehtoja tuossa spectate kohdassa on? Ite en muista enkä nyt jaksa tarkistaa. Jos siinnä on spectate all tms, niin näkeekö toinen tiimi toisen tiimin pelaajat, kun he ovat kuolleet? Vai meneekö tuo niinku COD4 paino spectate, niin siinnä pysty spectaamaan kaikkia pelaajia.:confused:
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

Mitäs muita vaihtoehtoja tuossa spectate kohdassa on? Ite en muista enkä nyt jaksa tarkistaa. Jos siinnä on spectate all tms, niin näkeekö toinen tiimi toisen tiimin pelaajat, kun he ovat kuolleet? Vai meneekö tuo niinku COD4 paino spectate, niin siinnä pysty spectaamaan kaikkia pelaajia.:confused:
Vapaa spectaus menee niin että eka on pelaavat joukkueet ja katsojat on omassa looshissa alimpana. Tässä on tietty se mahdollisuus että jos tulet yllätetyksi, saatat epäillä ettei vaan chatillä annettu vinkkiä? Mut oishan se nasta vapaalla kameralla päästä katsoo ku huiput pelaa. Ehdotus jolla vältetään spekulointi ja pulina on: entä jos joku "puolueeton" tai pari käy spectaamassa vapaalla kameralla, nauhottaa ja laittaa koostevideot TUUBIIN?:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

Väittäisin että jäljelle jäävät klaanit ovat osoittautuneet luotettavaksi eivätkä harrasta moisia(kössin juttuun, antaa esim. chatilla tm. vinkkiä).
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

Väittäisin että jäljelle jäävät klaanit ovat osoittautuneet luotettavaksi eivätkä harrasta moisia(kössin juttuun, antaa esim. chatilla tm. vinkkiä).

Ihan oikein taidat kyllä väittääkin. En minäkään usko tota vilppiä käytettävän. Mut yleensä säännöt tehdään niin ettei mitään mahdollisuuksia edes ole. Ei GB matsejakaan tai muitakaan spekata miten huvittaa. Oli porukka vaikka miten rehellistä.

No jätän asian Kaasun ja pelaavien joukkueiden päätettäväksi. Halusin taas näköjään tuoda itseäni esiin. Sori vaan... :eek:
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

No minun kantani asiaan on niinkin yksinkertainen, että kunhan kenelläkään pelaajalla ei ole mitään sitä vastaan niin siitä vain.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

No minun kantani asiaan on niinkin yksinkertainen, että kunhan kenelläkään pelaajalla ei ole mitään sitä vastaan niin siitä vain.

Asia selvä. Mutta jos pelit on 5v5 niin lista ei mene alemmas vaikka olisi 2 spectaajaa? Eikös lista mene "yli" jos on enemmän kuin 12 pelaajaa? Korjatkaa toki jos olen väärässä.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

SS:

Ei ikävä kyllä saada kuin kolme pelaajaa, itse en pääse paikalle ja muihin pelaajiin on iskenyt ns. Jere Karalahti -syndrooma.

Ilmoitelkaa jos haluatte pelata 3v3 klo 20.00. Lisätkää hasselhoffi, Jahbaz tai jyri88.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

SS:

Ei ikävä kyllä saada kuin kolme pelaajaa, itse en pääse paikalle ja muihin pelaajiin on iskenyt ns. Jere Karalahti -syndrooma.

Ilmoitelkaa jos haluatte pelata 3v3 klo 20.00. Lisätkää hasselhoffi, Jahbaz tai jyri88.

Pelataan vaan 3v3, mutta meille sopisi paremmin, että pelattaisiin klo 19.30 sopiiko teille ?
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

Jep 19.30 käy. Hasselhoffi sanoi katsovansa Yle Teemalta tuon Akira Kurosawan leffan, se loppuu 19.25.
 
Ylös Bottom