Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MX vs ATV Reflex [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EVO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MX Vs ATV Reflex

Vaikuttaa kyllä helevetin hyvältä, muutenkin oon sarjasta tykännyt ja toi radan muokkautuminen on imo perhanallisen siisti ominaisuus. Innolla odotellaan.

Vastaus: MX vs ATV Reflex [PS3 Hype]

Edellinen oli pienehko pettymys. Tämä näyttää tosin paljon paremmalta.
Yksi asia mikä ei todellakaaan innosta on ne pakollisten monster truckien ym. Motorstorm -ajoneuvojen lisääminen. Pelin nimikin on MX vs ATV.

En ole kunnolla tutustunut peliin joten en tiedä mitä muutoksiä tähän on tulossa. Mutta kyllä tätä tulee varmasti pelailtua.

Huomasin vasta äskettäin, että tästäkin oli tullut demo. Alkuvaikeuksien ja uuden ohjaussysteemin opettelun jälkeen olen jopa yllättynyt kuinka hyvä ajotuntuma tässä on. Sain varmaan parikymmentä kertaa ajaa ennen kuin onnistuin voittamaan kisan. Joten haastetta myös löytyy. Ilmeisesti tämä tulee Eurooppaan vasta helmikuussa.

Nyt kun olen kunnolla oppinut ajamaan, olen sitä mieltä, että tämä on nautinnollisin ajopeli mitä olen pelannut. :)

Todellakin, ajamisen vaikeus tekee siitä monin verroin palkitsevamman tuntuista. Ja maaston muokkautuminenkin on järkyttävän hyvää.

Kanadasta tosiaan tilattuna, jouluksi pitäisi tulla.

Onko KonsoliFIN:ssä muita Reflexin pelaajia? Ilmeneekö teillä ongelmia online peleihin liityttäessä? Minulla ainakin peli jää monesti "Loading" -kohtaan jumiin ja hetken odottelun jälkeen heittää alkuvalikkoon.

Toinen kysymykseni liittyy online kisojen hostaamiseen. Private matcheja olen hostannut mutta miten avoimia online kisoja pystyy hostaamaan?

Entäpä pyörien säädöt? Millaisia säätöjä olette käyttäneet National/SX -kisoissa?

Vastaus: MX vs ATV Reflex [PS3]

Kyl tulee pelattua ain välil, toi netti on kyl iha karseeta ei koskaa pääse peleihi ja muutenkaa ei oo mitää partyjä et vois kaverinkaa pelailla jne.. Pienone pettymys tääki peli oli :(

Vastaus: MX vs ATV Reflex [PS3]

Itse ajaminen tosiaan on hauskaa, mutta eipä mitään muutoksia ole tullut edellisiin peleihin verrattuna. Jotain uutta olisi kaivannut. On toi netti vähän simppeli ja kankea.

Ylös Bottom