Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

My Horse and Me

JTahti

Well-Known Member
Yleensä jos ylistetään jonkun pelin grafiikkaa, niin räiskintäpelit saavat suitsutusta, mutta tällä kertaa Wiin My Horse and Me hevosella ratsastuspeli on saanut kehuja hyvästä grafiikasta.

"Amazingly this is by far one of the better-looking Wii games on the market, with gorgeous locations, realistic horses and impressively fluid animation."

Peli saanut muutenkin hyvät pisteet Cubed3 sivulla.
http://www.cubed3.com/review/556/
Tuo peli julkaistaan Euroopassa ennen jenkkilää, joten tästä ei ole vielä hirveästi juttua netissä.

En sitten tiedä kehtaako tuommoista ostaa.
 
Vastaus: My Horse and Me

Tietääköhään kukaan kuinka paljon tuo on aikuisille suunnattu, vai onkohan lasten peli? Vaimo tykkää hevosista ja hevospelejäkin on pelaillut, mutta PC:n hevospelit on yleensä tuollaisille 12-vuotiaille tytöille suunnattu noin enimmäkseen, eli aivan liian helppoja.

Arvostelun perusteella tuo kyllä vaikuttaa sellaiselta että itsekin voisi pelata. Ja hienon näköinen!
 
Vastaus: My Horse and Me

My Horse and Me:n virallisilta sivuilta voi ladata demon ja perehtyä peliin paremmin mikäli kiinnostaa.. :)

Itse latasin ja.. no, en suinkaan tahtoisi lannistaa, mutta mielestäni ei ollenkaan hankinnanarvoinen ostos paitsi jos pelaaja sattuu todellakin olemaan se ala-asteikäinen hevostyttö. Tämän vuoksi itse aikalailla hämmästelin positiivista arvostelua, muttamutta..
Demon lataamallahan sen itse näkee. :p
 
Vastaus: My Horse and Me

Minullahan on kotona kaksi pelaavaa heppahullua (13v ja 10v) ja meille hankitaan yleensä kaikki lupaavimmat hevospelit Wiille, DS'lle ja/tai pc'lle. My Horse and Me on kyllä lupaavin uutuus minun tytöilleni pitkään aikaan ja se onkin jo tuolla kaapissa jouluaattoa odottamassa. Kommentoin jos muistan sitten joulun jälkeen.

Jos hakee vaikeampaa hevospeliä, niin jossakin vaiheessa on tulossa julkaisuun Euroopassa se jokin laukkakilpapeli (sorry en nyt muista nimeä tältä istumalta), joka on todella aikuismainen. Siinä kyllä laukataan kilpaa, mutta tärkeimmässä roolissa ovat ratsastajat, hevoset ja etukäteen valitut strategiat ja vastaavat. Statistiikkalistojen kanssa suunnitellessa menee iso osa ajasta ja ne kilpailut ovat vaan sitten vähän sokerina pohjalla. Kun tutustuin tuohon peliin, niin minusta se oli ihan liian hankala noille meidän tytöille, mutta voisi hyvin purra aikuiselle.

Löytyihän se:

http://www.gamespot.com/wii/sports/g1jockey4/index.html
 
Ylös Bottom