Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Myydään GBA Super Mario Advance (jap.) 10e sis.posti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hotpot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

hotpot

New Member
Myydään seuraavat pelit:

GBA:

Japaninkielinen Super Mario Advance 10e

Rayman Advance 10e VARATTU

Game & Watch Gallery 4 (sis. pelit Fire, Boxing, Rain Shower, Mario's Cement Factory ja Donkey Kong 3) 20e MYYTY

GB:

Final Fantasy Adventure MYYTY

Zelda:Link's Awakening MYYTY

Tarjouksia!!!

GameBoy Pocket 5e MYYTY

Mikäli ostaja ei asu JKL:ssä niin lisäksi postikulut 1.3e.

GBA-peleissä laatikot ja ohjeet tallella, GB-pelit muovikoteloissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Myydään GBA/GB-pelejä+Gameboy Pocket

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hotpot
Rayman Advance 10e

Mikäli ostaja ei asu JKL:ssä niin lisäksi postikulut 1.3e.

GBA-peleissä laatikot ja ohjeet tallella, GB-pelit muovikoteloissa.

Asun Jyväskylässä ja olen kiinnostunut. EDIT: Rahatilanteeni on näemmä se, että voin maksaa vasta 4.7. Olisin kuitenkin varma ostaja pelille.
 
Privasi on täynnä, mutta kaippa tämä näinkin onnistuu. Final Fantasy Adventure kiikarissa myös ja kiinnostaakin seuraavat tiedot: Kunto? Paketin sisältö? Hinta?
 
Re: Re: Myydään GBA/GB-pelejä+Gameboy Pocket

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FelisLeo
Asun Jyväskylässä ja olen kiinnostunut. EDIT: Rahatilanteeni on näemmä se, että voin maksaa vasta 4.7. Olisin kuitenkin varma ostaja pelille.

Säästän sitä sulle siihen 4. päivään asti, ota yhteyttä, asustelen Tourulassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Privasi on täynnä, mutta kaippa tämä näinkin onnistuu. Final Fantasy Adventure kiikarissa myös ja kiinnostaakin seuraavat tiedot: Kunto? Paketin sisältö? Hinta?

Itse pelimoduli huippukunnossa, läpinäkyvä muovikotelo myös kunnossa :^), hinta vähän toista kymppiä. Odottelen vielä tuota ensimmäisen kyselijän vastausta, mutta jos ei osta niin otan yhteyksiä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hotpot
Itse pelimoduli huippukunnossa, läpinäkyvä muovikotelo myös kunnossa :^), hinta vähän toista kymppiä. Odottelen vielä tuota ensimmäisen kyselijän vastausta, mutta jos ei osta niin otan yhteyksiä.

Mukaan ei tule ohjeita tahi pahvikoteloa? Vedän tarjoukseni takaisin.
 
Re: Re: Re: Myydään GBA/GB-pelejä+Gameboy Pocket

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hotpot
Säästän sitä sulle siihen 4. päivään asti, ota yhteyttä, asustelen Tourulassa.

Kiitos. Otan yhteyttä. Asun Keljossa Roninmäellä.
 
Vielä olisi tuo Super Mario Advance, voisin myydä sen 10e sisältäen postikulut, käytännössä kieli ei aiheuta mitään vaikeuksia pelaamisessa.
 
Enpä voi sanoa että olisivat uudenveroiset :^( laatikon toisessa päässä on pieni reikä ja ohjeiden yhtä kulmaa on joku otus päässyt nakertamaan, itse peli on kyllä kuin kaupan hyllyltä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan marwel
Voisin maksaa tuon 10 jos kannet/ohjeet on uutta vastaavassa kunnossa? pelihän on jap versio?
 
Ylös Bottom