Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

N64 - Mario 64 Tähtihaaste

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja QPaCK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

QPaCK

New Member
Nyt on aika haastaa muut elämättömät luuserit Mario 64 tähtihaasteeseen.
Montako tähteä sinulla on kasassa? Mistä tähtesi olet hankkinut?

Itselläni tähtiä on kasassa 95kpl ja julistaudun röyhkesti konsolinetin kruunaamattomaksi Mario 64 mestariksi ellei joku pistä minulle luuta kurkkuun.
 
Vastaus: N64 - Mario 64 Tähtihaaste

Mulla on minikokoisen pikkuveikan kanssa kerättynä 117tähteä.

Sori.

Vähän topicceja alaspäin, niin löytyy lista puuttuvista tähdistä.

t: M64 mestari
 
Vastaus: N64 - Mario 64 Tähtihaaste

120, voivvv...

...että petyin! Jossai oli juttua että tapahtuu jotain siistii sitte ku kerää kaikki ja tottakai ihan hunajassa keräilin niitä, Sit vaan linnan katolla Yoshi antaa sata lisäriä ja tekee kamikazet vesiputoukseen, "jee" :D

Itseasiassa tuli soiteltua muutaman kerran silloiseen N64 hotlineenkin, että mistä niitä tähtiä oikee löytyy :D
 
Vastaus: N64 - Mario 64 Tähtihaaste

Nuorena kollina aikoinaan keräsin kaikki 120 pariinkin kertaan. Nyt kun aloin uudestaan keräämään, niin innostus loppui ennen sataa tähteä.
 
Vastaus: N64 - Mario 64 Tähtihaaste

Mä kelasin kanssa että pakko tapahtua jotain ylisiistiä kun kerää 100 tai 120 tähteä. Taisin päästä jonnekin 98 asti enkä jaksanu enää tahkota. Enpä pärjänny kummosesti tässä haasteessa :P
Noh, 100 lisäelämää ei kyllä ole hirveä palkinto siitä että kaikki kerää. On siinä vaan niin hirveä homma. Tuossa vielä video jos kiinnostaa: http://www.dailymotion.com/video/x414aw_super-mario-64-120-stars-et-yoshi_videogames
 
Ylös Bottom