Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Naarmujen haitallisuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeksiK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

PeksiK

New Member
Mietinpä tässä, kun aika monet ovat huomanneet että ahkeran käytön jälkeen DS:n kosketusnäyttöön on ilmestynyt naarmuja. Kuitenkin mielestäni yleisesti on sanottu, että naarmuja ei huomaa pelatessa, että näkyvät vain hyvässä valossa kun näyttö on kiinni, tms. Minua kiinnostaisikin tietää, onko kukaan saanut tavallisella käytöllä näyttöön aikaan naarmuja jotka oikeasti huonontavat kuvanlaatua, pelituntumaa tai muuten oikeasti haittaavat pelaamista?

Vastaus: Naarmujen haitallisuudesta

Käyttämäni piirtoheitinkalvo-suojuksen olen saanut niin naarmuiseksi, että kuva sumeni. Siihenkin on helppo konsti (eli kalvon vaihto).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tähänkin vaivaan auttaa ne maan kuulut "suojaimet" mitä voi verhoilla sen näytön enemmän ja vähemmän turvaan. Suosittelen NuShieldiä. Käytän itse ja olen tyytyväinen.

Mutta kait niistä pitemmän päälle on haittaa kun hankaa kunnon rakoja näyttöön. Sanomattakin selvä, että hyötyä niistä ei ainakaan ole :p

makedin sanoi:
Käyttämäni piirtoheitinkalvo-suojuksen olen saanut niin naarmuiseksi, että kuva sumen. Siihenkin on helppo konsti (eli kalvon vaihto).
Sama täällä, mutta ei sitä Mario Karttia pelittäessä edes huomaa. Pitää kattoa viistosti valoa vasten ja sitten se on aivan täynnä naarmuja.

Ylös Bottom