Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Naarmut DS:sässäsi näytössä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nintendo DS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nintendo DS

New Member
Onko kellään naarmuja kosketusnäytössä? Mulla on ainaki ja oon pelannu koneellaa vasta noin 30 h. Aattelin että painan liikaa mutta, jos painan vähemmän näyttö ei reagoi...

Vastaus: Naarmut DS:sässäsi näytössä

Onhan muutama tullut, mutta ei niitä pelatessa huomaa, käytän kyllä itse nykyään nushieldiä siinä päällä.

Pegi sanoi:
Onhan muutama tullut, mutta ei niitä pelatessa huomaa, käytän kyllä itse nykyään nushieldiä siinä päällä.

Olen niin tietämätön etten tiedä mikä tuo nushield on :confused: . Voisko joku kertoa? :o

Nintendo DS sanoi:
Olen niin tietämätön etten tiedä mikä tuo nushield on :confused: . Voisko joku kertoa? :o

Sellainen suojakalvo, joka asetetaan DS:ään. Ainakin KonsoliNET myy niitä, jos Suomesta etsit.

Omissa DS-laitteissani on molemmissa NuShieldit. Eipä ole naarmuja tarvinnut pelätä. Ja kymmeniä pelitunteja on takana.

Onhan noita naarmuja aivan helvetisti, samaa DS:ää kun on tullut hinkattua marraskuusta asti mielettömän paljon. Onneksi ne kuitenkin näkyvät vain valoa vasten, eli mitään ongelmaa tämän suhteen ei ole. Luotanpa nyt puolisokeasti siihen, että Nintendo on tajunnut tehdä hangattavan osan kulutusta kestäväksi. Toivottavasti vain N64-ohjaimet eivät edusta yrityksen laaduntarkkailun tämänhetkistä kärkipäätä ;).

Täytyykin pitää sormia ja varpaita ristissä ettei DS:äni näyttö menetä tatsiaan markettien testikoneiden tavalla.

Pyöri stylus pari viikkoa autossa jalkatilassa ja siihen kärkeen oli tullut pieni(todella pieni) kohlu, jota en tietenkään heti huomannut. Pari tuntia tuolla styluksella pelasin sitten Meteosta ja tuloksena näytössä hieno rivi pystysuoria naarmuja. Vaihdoin stylusta ja naarmujen ilmestyminen loppui. Ei noista naarmuista ole mitään haittaa, kun eivät edes tunnu stylukseen. Ja näytön ollessa päällä naarmuja ei juuri huomaa.

Mullapa jäi mökkipelailujen jälkeen ilmeisesti hiekanmuru näyttöjen väliin. Onneksi kuva-alan ulkopuolelle. Tuloksena hiekanmurun kokoinen vekki kosketusnäytön alapuolella hopeapinnalla, sekä ylänäytössä juuri kuva-alan yläpuolella.

Muutenkin koneen pinnasta näkee, että onhan se maailmaa nähnyt. Hyvä vaan että kestää miehekkäästi.

Minäkin olen onnistunut tuhoamaan toisen styluksen niin, että se tekee koko ajan naarmuja. Sitä käyttäessä tuntee, ettei se liu'u näytöllä yhtä hyvin kuin toinen ja naarmua tulee koko ajan.

Nyt olen siis siirtynyt siihen toiseen kynään ja nushieldiin. Jos vielä jostain saisi (aikaiseksi) tilattua lisää kyniä, niin ongelmat olisivat kokonaan ohi.

Ylös Bottom