Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

näkyvätkö kaikki pelit gba:n näytöllä vaikka niitä ei voisi ottaa mukaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ali88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ali88

New Member
olin näkevinäni että super smash bros meeleen ja luigi,s mansionin näkyvän gba:n näytöstä kun se oli kytketty gamecubeen:confused:

Se oli varmasti pientä kuvamontaasia, ei GBA pysty kuitenkaan mitään Cuben tasoista grafiikkaa pyörittämään. Se oli varmaan vain esimerkki että näin se vois toimia joskus.

Siis eihän GBA siinä työtä tekisi vaan toimisi vain näyttönä. En ihmettelisi yhtään, koska olen katsonu GBA:n ruudulta todella hyvälaatuista Matrix leffaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Siis eihän GBA siinä työtä tekisi vaan toimisi vain näyttönä. En ihmettelisi yhtään, koska olen katsonu GBA:n ruudulta todella hyvälaatuista Matrix leffaa.
Kerrotkohan vielä miten?

Epäilen todella, että kyseinen temppu olisi mahdollinen (siis, että GameCubea voisi pelata GBA:n näytöllä). Syy tähän on ohjainportin hitaus, dataa ei vain pystytä siirtämään riittävän nopeasti GBA:n näytölle. Ainaskin näin luulisin (tietävemmän korjatkoon).

Tietysti toinen ongelma olisi vielä GBA:n näytön resoluutio, joka ei ole standardi kokoa (vrt. 320x240 - 4:3 kuvasuhde), tosin tämä ei missään nimessä ole rajoittava tekijä.

Ylös Bottom