Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA Courtside 2002?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Viller

New Member
Korispelejä tulee konsoleille kuin sieniä sateella.XBoxilla on NBA Live 2002 ja NBA Inside Drive 2002,PS2:sella NBA Live 2002,NBA Street ja NBA 2 Night.Haluaisinkin tietää onko GC:lle tuleva NBA Courtside 2002 hyvä?Kannattaako hankkia?

NBA courtsidea en ole pelannut, mutta arvostelujen mukaan sen grafiikka on todella komeaa, kun taas pelillinen puoli mättää pahasti. NBA 2k2:sta on tullut melko paljon pelailtua ja voin todeta, että se on paras koripallopeli mitä olen pelannut. Pelillinen puoli, kontrollit ja grafiikka on kaikki hyvällä mallilla. Se on varmastikkin cuben ja muidenkin koneiden paras koripallopeli.

En kyllä oikein näistä tiedä mutta jostain syystä itse odotan kovasti NBA Streetiä. Onkos kukaan pelannut sitä PS2:lla? Tuntuu mukavan arcadehenkiseltä minun makuuni. Cubeversion pitäisi olla muista EA:n käännöksistä poiketen vielä graafisestikin näyttävämpi. Odotellaan!

Omalla odotuslistallani NBA2K2 on ehdottomasti ykkösenä korispelien osalta.. maltan tuskin odottaa, milloin tämä peli tulee Eurooppaan.

NBA Courtside 2002 ja NBA Street toki kiinnostavat jonkin verran, mutta NBA2K2 tulee hakkaamaan ne 100-0.. :)

- Esa

NBA2K2 on paras korispeli Cubelle, mikäli Metacriticciin on luottamista... ja siihenhän on (www.metacritic.com)

Minulla oli NBA Street PS2:lle, olihan se ihan huvittava ja hyvännäköinen peli, pidemmän päälle se epärealistisuus kävi hermoille. Voi olla kaksinpelinä hauskempi.. Ei kuitenkaan mitenkään huono peli.

Itse jaksoin pelata kerran kauden läpi ja myin pois.

Ylös Bottom