Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NDS Tales Of..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ookami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ookami

New Member
"Tales of..."-sarjan faneille on iloinen uutinen.
"Tales of..."-sarja jatkaa kulkuaan NDS:ällä ja kantaa nimeä "Tales Of The Tempest". Mitä olen lukenut, niin tarina kulkee 15 vuotiaan pojan ympärillä joka etsii isäänsä ja äitiänsä.
Vielä en ole saanut tietoon muuta siitä tarinasta...

Täällä voit käydä katsomassa trailerin http://www.youtube.com/watch?v=irI6UCO4mFI (Japaniksi). Itse odotan tätä innolla, mutta ensin pitäisi hankkia NDS :(

Vastaus: NDS Tales Of..?

Mahtavaaaa ^^

Pakko ostos. Rakastan Tales of Symphoniaa. Ainut huono puoli koko pelissä on ärsyttävä ääninäyttely (olisin mielummin ottanut hauskat japanilaiset äänet + tekstit peliin).

Toivottavasti tuossa on sitten joku mukava moninpelikin mitä kaverin kanssa voi pelata.

Ei minusta ainakaan ole huonot ääni näyttelijät Tales of Symphoniassa, itse olen pelin pelannut kerran läpi ja nyt toisella pelikerralla pitäs sitä gradea kerätä että sais sen 10x expan kolmannelle pelikerralle:)

(Tales of the tempestiä odotan kyllä todella paljon.)

Trailerin perusteella vaikutti ihan mukavalta peliltä, tosin niin vähän oli tuossa vielä tietoa, että vaikea sanoa. Odotukset korkealla, ei Tales-sarja ole koskaan vielä pettänyt.

Tales of the Tempest on ehkäpä huonoin Tales pitkään aikaan. Legendiakin on parempi, ja sekin oli jo aika keskinkertainen tuotos.

Ylös Bottom