Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NEOGEO AESin osto?

Vastaus: NEOGEO AESin osto???

Kokeile emulaattorilla mikä toimii sinulle ja mikä ei. Eihän noita hintoja kannata noin vain sokkona maksaa.
 
Vastaus: NEOGEO AESin osto?

Mites kyselin tuossa jkl:n säkökaupasta sitä stepdown converteriä... kysyivät sitten että millaselle vehkeelle jne... annoin sitten muuntajan tiedot ja olivat sitä mieltä että kannattaisi ennemmin hankkia muuntaja koneelle? Mää oon nyt kyllä vähän ulkona että mitenkähän mun kantsisi tuo laiten nyt sitten kytkeä? 31e oli muuntajalla hintaa jaa huuto.netistä löytyi tämmöinen.

* Muuntaja 230V (EU) -> 110V (USA, Japani) step-down 200W - Muu kodin elektroniikka - Huuto.net
 
Vastaus: NEOGEO AESin osto?

Kone toiminnassa stepdown muuntaja hankittu ja hyvin pelaa..... vähän kalliimmaksi tuo kone nyt sitten tuli kuin luulin... verot (tulli prkle) & muuntaja päälle vielä niin 200e koko setti..... kymppi vielä menis kun hankkii rgb kaapelin mutta se on must!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NEOGEO AESin osto?

Dramaattiset keinot käyttöön ja ketjua ylöspäin monen vuoden takaa.

Vihdoin sain hommattua itsellenikin Neo-Geon ja hommasimpas samalla myös CMVS:n, koska pelit vaan tuppaa olemaan halvempia. CMVS on Omega ja se toimii omalla LG:n töllöllä hyvin, mutta sitten päästäänkin AES:iin. Laite on RGB-modattu ja pitäisi antaa ulos "täydellistä RGB:tä". Scart-kaapeli laitteen perseestä töllöön ja kuva on tämmöistä

Neo-Geo AES problem with an LG 47LE8500 TV - YouTube

Kokeilin putkitöllöllä ja kuva oli normaali, joten vika on varmasti LG:ssä. Olisi vain kiva tietää onko tämä korjattavissa jollakin tapaa, menettämättä aivan kauheasti kuvanlaadussa. Jospa joku tietäisi asiasta minua enemmän ja voisi valaista.
 
Ylös Bottom