Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Neon Genesis Evangelion - the Movie

Jarmo Hänninen

New Member
Joku on varmaan kuullutkin (don't tell me otherwise), että kyseisestä, monien suosikkianimesta, tehdään oikein leffa. Osiin on kiinnitetty ilmeisesti sellaisia nimiä kuin Jennifer Garner. Puhutaan myös, että Daniel "Harry Pottter" Radcliffe haluaa Shenji Ikarin rooliin.

Täytyy kyllä myöntää, että olen tästä animesta pihalla kuin lumiukko, joten joku varmaan voi valaista, että mistä on kyse, mutta lienee kova puheen aihe... ainakin minulle, sillä siinä on niiiiiin ihqu JG!!! hot hot HOT! :)

Tässä jotain pientä mitä WETA on suunnitellut leffaan ;)

http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=15399

Vastaus: Neon Genesis Evangelion - the Movie

Tätä odotetaan kuin kuuta nousevaa. Mutta miten helvetissä voi Jennifer Garner sopia taas tälläiseenkin elokuvaan, olen hieman skeptinen..Olisivat vain pysyneet siellä Japanin puolella, sillä eikai JG rupea Japania puhumaan? Ja sitten tuo "Harry Potteri", minkä takia tähän täytyy hommata kaikki teini-idolit? Ei prkl. Nyt rupeaa pahasti tulemaan sellainen olo että mitäköhän tästäkin taas tulee :rolleyes: Toivottavasti nuo nimet eivät ole vielä varmoja.

Vaikkakin kyseisestä leffasta on tulossa aivan julmettoman kaunis, se ei kuitenkaan takaa hyvää leffaa, vaikka luotan tekijöihin aika suuresti.

Ei kyllä koko NGE avautunut mulle ainakaan ekalla katselukerralla, vaikka katoin End of Evangelion heti perään. Vitun hyvä se oli ainakin siihen asti kunnes putosin kärryiltä. :D

Kyseessä on aika vanha uutinen, mutta ohjaajaa ei ole vielä löytynyt joten saas nähdä tuleeko tästä yhtään mitään.

NGE on pyhä, mahtava, nokkela, kaunis, ajatuksia herättävä ja ennen kaikkea tyylikäs. Jos tuo elokuva raiskataan teini-idoleilla, niin en vastaa teoistani. Mitä todennäköisemmin varaan lipun hollywoodin ja päästän teinit päiviltään hienolla men kirikaeshi iskusarjalla. Type 01, Kaoru ja Rei, ahh. Muutenkin yhtä bishiä koko sarja, nam~

Originaali Neon Genesis Evangelion on tosiaankin loistava ja nerokas tuotos, joka ei välttämättä kaikille aukea, ei ainakaan ensimmäisellä kerralla. En voi kyllä väittää, että ymmärtäisin sitä vielä itsekkään.

Tätä tulevaa leffaa odotan suurella mielenkiinnolla, mutta oikeastaan vain visuaalisen toteutuksen ja Weta Workshopin takia. Itse käsikselle, juonelle, näyttelijöille tai millekkään muullekkaan en aseta mitään ennakko-odotuksia. En ainakaan pohjaa niitä alkuperäiseen versioon, sillä mitä suurimmalla todennäköisyydellä alkuperäisellä on pyyhitty lattioita ja pakattu niin kompaktiin pakettiin, että sitä tuskin tunnistaa. Visuaalisuus on siis tässäkin kohokohta ja päivän sana.

Joo.. NGE on paras anime-sarja, jota on tullut syynättyä. Elokuvaa odotan mielenkiinnolla, mutta en uskalla toivoa leffan laadusta yhtään mitään. Tai ehkä varmuudeksi odotan sen olevan kakkaa ;) Positiiviset ylläripyllärit kun ovat enempi mieleeni.

Ylös Bottom